Lange manen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 17:50

ik laat bij suleika de manen ook lang groeien Haha! ze zijn nu al een flink eind, en gelukkig heeft ze ook wel een dikke bos. (maar sommige mensen vinden het er bij haar niet uitzien he maart en breg Haha! hihi) majah trek ik me toch niks van aan Knipoog Tong uitsteken
ik denk volgens mij als een pony een dunne voorpluk heeft, dan zal het zowiezo nooit een dikke bos worden Haha!, maar wat je er aan kunt doen om hem dikker te laten lijken weet ik ook niet....



mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:09

Melina schreef:
Mijn paard had vroeger hele lange manen, maar toen ze 4 was hebben ze de manen getrokken, tot ongeveer een hand breedte, dit is tot haar 8ste bijgehouden en nou wil ik ze weer lang laten groeien. Ik ben hier nou ongeveer 4 maanden mee bezig, maar echt hard gaat het niet :s Het lijkt me dat ze die lange manen wel weer moet krijgen, weten jullie hier wat van? En hoelang dit kan duren? Alvast bedankt,
groetjes Melina


dit kan lang duren!!! heb suleika's manen nou driekwart jaar niet getrokken en nou zijn ze denk ik ongeveer 25 cm lang!
en tsjah, verder zoveel mogelijk proberen te zorgen dat de manen niet afbreken ofzo!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Fleur en 116 bezoekers