Zo jong dat kan toch helemaal niet!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 15:08

4,5 jarige merrie met heel veel aanleg en talent voor het grote werk. Dit paard heeft met 4 jaar alle aanleg voor piaf en passage en is wedstrijd klaar voor de Z1. Foto en meer informatie op te vragen via e-mail.

Dit is een advertentie van HotD maar dit kan toch helemaal niet?? Dat kan ik gewoon niet geloven...en als het wel waar is moet ik ervan kotsen!! maar goed, dat is mijn mening. De vraag is of dat dus kan zo jong al zo hoog?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 15:15

o dat dacht ik dus wel, oeps verkeerd gelezen/gedacht dus Bloos maar toch vind ik het wel ERG jong nog steeds...ik krijg altijd er weer ideeen van met 2 ingereden enzovoorts...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 17:03

Jamaar Kim is M1 met haar 5 jarige paard en dit paard 4,5 jaar en Z1 klaar...maar dat hoeft dus niet met wedstrijden te zijn...weer wat geleerd Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Domi_94, Lucia88, Vagabondo en 132 bezoekers