Wie weet er een stal in (de buurt van) Zoetermeer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Wie weet er een stal in (de buurt van) Zoetermeer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 11:44

Ik sta nu met mn paard op een stal waar hij in de winter niet naar buiten kan, en waar ik ook om andere redenen eigenlijk liever weg wil. We proberen nog iets te regelen dat ie toch naar buiten kan, maar ik kijk ook even verder!
Ik kan alleen echt geen nieuwe stal vinden.. volgens mij ken ik alle stallen in de buurt, maar t kan zijn dat iemand hier misschien nog iets weet!
De enige eisen zijn eigenlijk:
Mn paard moet een paar uur per dag naar buiten kunnen
Hij moet op stro staan en niet op zaagsel
En er moeten wel uitrijmogelijkheden zijn (mag wel ong een half uur rijden zijn)
En natuurlijk gewoon een gezellige stal waar ze goed voor de paarden zorgen.
Binnenbak enzo hoeft allemaal niet, als er maar wel een goede buitenbak is, en alles moet wel normaal geprijsd zijn. We betalen nu 200 euro, dus rond die prijs zoek ik iets..
Weet je iets, zeg t dan even Lachen



Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 12:43

Sorry maar dat is allemaal veel te ver weg.. mn zusje moet er op de scooter heen kunnen in ong een kwartier. Maar toch bedankt!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 12:55

Ik woon in de leyens, bij noord aa, dus stompwijk enzo is voor mij dichterbij dan moerkapelle en bleiswijk!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 13:03

Jij staat bij de molen of niet loena? Ja das echt 1 min van mn huis! maar ja helaas!
En de groene meer is te duur..

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 13:31

Ja daar ben ik ook allemaal al geweest, bij die 2 naast de groene meer sta ik op de wachtlijst, maar dat kan nog wel even duren denk ik..
En k wil liever wel dat ie op stro staat omdat als ie 4 uurtjes per dag buiten staat, verveeld ie zich alsnog op stal als ie niks te eten heeft. En 250 word ook wel ineens weer een stuk duurder Scheve mond

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 13:49

haha nee we blijven in de buurt Knipoog

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 14:25

Die staat er ook niet meer.. iedereen is daar weg, hoor slechte verhalen daarover.. en daar zijn ook niet echt uitrij mogelijkheden
Thnx voor t meedenken, sorry dat ik alles afkraak Knipoog
Ik denk dat ik alles gewoon al ken hier in de buurt...

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 18:40

Ik ben nog steeds hard op zoek, wil echt weg bij mij op stal! Naar een stal waar ie overdag buiten kan staan.
Ik sta op de wachtlijst bij een stal maar dat kan nog wel een paar maanden duren voordat daar plek vrij is, verder ben ik voor zover ik weet alle andere stallen af geweest, maar het zou kunnen dat iemand hier nog iets weet..

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 22:52

Ja de kosten is ook t probleem, en ik kan elke dag wel komen, ookal staan ze wel buiten daar, vind t te duur..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Bytespider, Eliana, Flubberboot, Joanne_, Rainer, Suor, Swift, Symke, Tellie en 111 bezoekers