Help Help

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Help Help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 10:27

Mensen ik heb een probleem

Mijn lieve tinker wil niet braaf op een landje blijven staan
Om het landje zitten 3 banen schrikdraad met voldoende stroom om een normaal paard op afstand te houden

Maar Kane die maakt tegenwoordig zelf uit hoe lang hij op een landje blijft staan

Oke nu komt het:

Hij staat al een week op een nieuwe stal ( nieuwe omgeving nieuwe paardjes ) dus hij moet nog wennen is begrijpelijk .
Maar het gaat de hele dag goed totdat hij mij hoort en ziet dan weet ie niet hoe snel hij van het landje af moet komen om naast me te gaan staan .

De hele dag staat ie heerlijk te knuffen met een nieuw vriendje en als ik het erf op kom is dat over en rent ie dwars door alles heen en staat gezellig naast me

Gister kwam ik het erf op en ik zag dat ie heerlijk stond te knuffen met een pony en hij besteede helemaal geen aandacht aan de mensen die rondliepen op het erf of in het landje naast hem

Ik stond bij het hek wat zeker 30 meter verder is dan het landje waar hij stond en hij hoorde me en boem daar was ie opeens voor mijn neus

Wat moet ik hier nou mee

Ik begrijp dat ie moet wennen aan alles maar het gaat de hele dag goed totdat ik kom dan wil ie niet meer in stal of in het landje staan en houdt alles in de gaten met wat ik doe

HELP dit wordt echt een probleem

Ik vond het eerst wel leuk ( Ik bedoel het betekent toch iets als je paardje zo verslaafd aan je is Haha! ) maar nu niet meer hij is net nieuw daar en sloopt de hele boel als ik aan kom

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)


mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 10:59

SuperSmurf schreef:
ow super zeg, als je paard zo aan je gehecht is!
hoe ging het op je oude stal dan?


Ja het is echt heel schattig hoe hij aan me gehecht is maja is niet altijd even leuk

Op mijn vorige stal deed hij precies het zelfde maar dat gebeurde alleen als hij in de bak stond. Op het land was namelijk een hek en verder sloten erom heen

Om de bak stond toen schrikdraad maar daar heeft nooit stroom op gestaan en deed hij precies het zelfde

En met 1 keer stroom erop schrok hij zo erg dat hij niet meer deed
Maar stroom maakt nu dus ook niet meer uit want hij trekt zich er nix meer van aan

Ik hoop dat als ik er zo heen ga dat het al wat minder wordt en dat hij ook lekker in het landje staat

Ik heb het gevoel dat hij het helemaal niet leuk vind op zijn nieuwe stal

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 11:38

Ik ben weg bij die andere stal omdat het daar echt een grote puinhoop was en er mensen staan emt hun paarden die niet eens weten waar ze mee bezig zijn
Daar komt ook nog eens bij dat die een paar meiden van die stal de pik op me hadden en er alles aan deden om me het leven zeur te maken ( denk aan spullen stelen , nare opmerkingen maken , plastich tasjes in mijn stal gooien ) en de laatste keer hebben ze het gewoon te bond gemaakt toen stonden alle paarden op het land en hebben ze iederen eraf gehaald behalve die van mij, Kane is een paar dagen helemaal van de rel geweest omdat hij de hele avond en nacht alleen op het land heeft gestaan. Ik was zelf die dag heen geweest en alles stond nog buiten en ik ging naar huis toen ik weg was hebben die meiden alles binnen gezet en kane laten staan en tsja ik verwacht zoiets niet

Als een vriendin mij niet gebeld had die volgende middag had ik het ook nooit geweten, toen ik het hoorde ben ik gelijk heen gegaan en daar trof ik mijn lieverd zwaar gestressed aan
Kijk als je mij niet moet prima maar laat mijn paard erbuiten !!!

Dus nee het is geen optie om terug te gaan naar die andere stal
Ik zou het daar niet volhouden ik ben al te vaak jankend daar weg gegaan met de gedachte om er mee te stoppen

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)


mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 12:41

ach ik had geeneens ruzie met ze ... ze moesten me gewoon niet ( en dat waren er maar 2 hoor maar ze namen meestal de hele groep mee ) ik negeerde die 2 gewoon alleen hun mij niet

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 17:58

Hey supersmurf die meiden die waren 20 en 23 ( lijkt mij dat je dan normaal met iederen om kan gaan ) Zelf ben ik nu 22 en als ik iemand niet aardig vind dan besteed ik daar gewoon geen aandacht aan dat lijkt mij altijd het beste maja niet iedereen is zo

en YvonneAa nee ze hebben alleen maar schrikdraad ( heel jammer )
Misschien leert hij het snel af

ik blijf positief Lachen

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: su72 en 86 bezoekers