Leuke ideen om te doen met mijn knollie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Leuke ideen om te doen met mijn knollie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 20:37

Ik ben een beetje uitgekeken op het weiland waar ik bijna elke dag met Gen naar achteren toe ga (en zij ook een beetje) en ook de kunstjes enzo in de bak worden een beetje saai, merk ik aan Gennie. Ik probeer zoveel mogelijk afwisseling te creeren, zodat ze het niet helemaal boring vind (ene keer met Ot, ene keer met WOd, ene keer erop, andere keer ernaast etc).

Nu heb ik al eens 'enge' dingen geoefend (wat heleamal niet eng bleek te zijn, maar wel leuk). Nu zat ik er ook aan te denken om haar weer eens voor me uit te laten sturen. Dus tuigje op (enkel even een borst en een schoft) hoofdstel in, en ff eerst in de bak voor me uit en als het goed gaat het weiland in. Natuurlijk enkel in stap.

Ben wel erg benieuwd of ze wel een beetje goed op het bit reageert, want dat heeft zal al een tijdje niet meer ingehad...
Ik zat er zelf aan te denken om niet het tuighoofdstel met stang te gebruiken, maar een gewoon hoofdstel zonder ooglappen en met gebroken trensje.
Ben wel erg benieuwd hoe ze reageert

Maar weten jullie mishien nog wat dingentjes die ik met mijn merrie kan doen? Niet te zwaar belastend voor haar achterbenen (dus niet draven enzo). Ben wel toe aan iets nieuwd (en wat afwisseling zal Gen ook wel fin vinden denk ik). Dus kom maar op met ideeen!

Groetjes Ingrid


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isa_Sofie, Justico, N_B_N, YandexBot en 40 bezoekers