Hulsebos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 06:24

Ik heb daarentegen een SUPERservice gehad, k kon zonder kosten een zadel lenen totdat mn eigen gemaakt was(hij was niet kapot, maar we hadden er een besteld).Ideaal!Maar dit kwam misschien omdat we een naam hadden genoemd v. iemand.
Maar iig, ze zitten ideaal, aangezien ik wel moeite heb met een stille beenligging is dit zadel ook geweldig, heel veel steun, je zit echt heerlijk in t zadel.
Eigenlijk kan ik niks negatiefs vertellen.Ze kwamen zo langs om te kijken of het opgevuld moest worden, zonder kosten.Nieuwe singelstoten eraan zonder kosten, maar dat was omdat we er dan heen waren gereden, en de singelstoten die er aan zaten daar al niet meer gebruikt werden en ze een beter materiaal hadden gevonden.

Ik ben gewoon super tevreden, zou het iedereen willen aanraden, het klinkt tegenstrijdig als ik de rest hoor, maar dit is mijn ervaring.Kundige mensen, die rustig de tijd nemen.


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 06:53

Hulsebos heeft mijn pony ook opgemeten, en bij de schoft hoe breed etc.
Ik kan me zowat niet voorstellen dat daar ok zulke dingen gebeuren, maar dat zal dan wel.Ik heb er iig zeer veel schik van.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Faya_barock, GrapeshotBot, Iris94, NinaCharlie, sassycas en 43 bezoekers