[gez]Fjord: Ramon geboren 1996

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

[gez]Fjord: Ramon geboren 1996

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 22:34

Hoi,

Ik ben op zoek naar een Fjord Ramon. ik heb 'm toen hij een veulen was een tijdje verzorgd in Zierikzee(zeeland). Hij en z'n moeder moesten echter weg ivm huizen bouw op die plek. Hij is geboren in 1996, ong. op of rond 31 Maart 1996. Zijn Moeder heet Ilona(+/-1980), vader weet ik niet. De eigenaar destijds was een wat oudere man, ik dacht at zijn naam van der Weele was. Ramon was al vroeg bewust dat ie een hengst was, omdat hij op z'n moeder klom toen hij 3 mnd was, en vrij dominant imo. Ong. rond de 4de maand is hij gespeend. Waar hij toen naar toe is gegaan weet ik niet, Ilona is naar de broer van de man gegaan. De vrouw van de man, die ik ooit heb gebeld, vertelde me dat Ramon naar een meisje was gegaan ergens op Zuid beverland(in de buurt van Goes) die er erg gelukkig mee was. Verder ben ik eigenlijk nooit gekomen. Hij zou nu 7 jaar moeten zijn.
De reden dat ik hem of eigenlijk de eigenaar zoek is omdat ik nog een berg veulenfoto's van 'm heb, en ik dacht dat ze die misschien wel wilde. Het laatste wat ik nog van z'n wisseling van veulenvacht heb gezien is dat hij dezelfde kleur als z'n moeder kreeg. Tot zover streken ook mijn foto's.

Nog wat info over de moeder(misschien dat je je dat nog herrinerd bij het kijken). Naam: Ilona, ze was aan de dikke kant en veel werd er niet met haar gedaan. Ze was isabel en had wel donkere benen, maar imo geen zebrastrepen. Ilona en dus ook Ramon hebben in Zierikzee gestaan, in Poortambacht. Halverwege 1996 zijn ze daar weg gegaan.

Vragen zijn zeer welkom, ik heb hier een foto http://www.geocities.com/sammie_now/Ilona_en_Ramon.gif (url ff kopieren)
Meer foto's heb ik helaas niet digitaal. (daar ga ik aan werken)

Dus gezocht: Ramon, 7 jaar
Moeder Ilona, Vader ?(R)
Ruin

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 07:51