Schoonhouden van beenbeschermers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RenB

Berichten: 21
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zuid Holland

Schoonhouden van beenbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 10:27

Hallo,

Ik zelf heb Pro Equine beenbeschermers alleen is het probleem dat het klitteband dus bijna niet meer plakt. En dat terwijl ze in het begin bijna niet van elkaar af te halen waren. Nu heb ik mij laten vertellen dat je ze gewoon moet wassen in de wasmachine en dat ze dan weer goud zouden plakken. Heb ik dus gedaan maar na 1 of 2x gebruiken laten ze weer los Boos!
En dat terwijl het toch niet van de goedkope dingen waren.

Ga er niet mee het bos in ofzo tis alleen maar puur voor de training van mijn paard. Als ik het bos in ga krijgt ze altijd gewone peesbeschermers om (die dus plakken als de beste Grrrr) en met losgooien in de bak krijgt ze ook gewone peesbeschermers om. Snap er dus niks van.....

Iemand nog andere ideeen om die dingen weer ''plakkend'' te krijgen ?

Thanxxx

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:00

Ik heb dezelfde maar dan van S&K, ander merk zelfde soort.
Heb ze meerdere keren gewassen en gebruik ze al een aardig tijdje maar moet zeggen dat ik er helemaal geen last van heb.

PLakken nog steeds net zo erg als in het begin.

Enige optie die ik gehoort heb voor dit probleem is nieuw klittenband erop zetten Verward schiet je ook niet echt mee op he.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:49

Ook nog een optie is gewoon van die klittebandjes die je ook om bandages heen doet eromheen te doen, is denk goedkoper dan nieuwe kopen of nieuw klitteband erop zetten...
Het is in ieder geval het proberen denk ik waard....

RenB

Berichten: 21
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 22:49

Nou keb ze maar weer eens goed gewassen en mocht het zo blijven ga ik zeker jullie raad opvolgen. In ieder geval bedankt !!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 23:11

Wij gooien ze hier ook in de wasmiachine (Gera Jump hebben we geloof ik) maar hebben ook helemaal geen problemen met het klitteband...
Misschien een keer betere kwaliteit klitteband op (laten) zetten?!