dilemma verzorgpaard wat zouden jullie doen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

dilemma verzorgpaard wat zouden jullie doen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 17:33

Hoi, ik zit met een klein probleemje. Als jullie zouden moeten kiezen tussen een verzorgpaard (gratis) bij een particulier of een leasepaardje bij de manege (wat 75 euro in de maand gaat kosten) wat zouden jullie dan doen. Laat ik het kort uitleggen. Beide zijn erge lieve en makkelijke paarden met fijne gangen. Particulier heeft geen binnenbak wat dus s winters problemen kan geven, maar zit aan het rand van het bos, 5 minuten van de manege vandaan. Leasepaardje zit in de manege met alle comfort van dien. daarbij ben ik het "luxe type"dus vind comfort wel belangrijk. Het is een erge fijne manege om te rijden en te lessen. Er is geen trailer aanwezig want ik zou graag blijven lessen op de manege. Pff ben er nog niet helemaal uit. Zomers is geen probleem dan is het lang licht en kan ik het gewoon rijden, swinters wordt dus wat moeilijk. Dus in mijn geval wat zouden jullie doen?

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 17:35

Ik denk dat je eigen voorkeur duidelijk doorschemert in bovenstaande stukje aangezien je aangeeft zelf een luxe typje te zijn.
Als je het geld kan missen en de paarden zijn allebei even leuk, zou ik voor die op de manege kiezen.

Succes!