Waar hebben jullie al je paardenspullen in??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Waar hebben jullie al je paardenspullen in??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 18:29

Ik ben al een poosje op zoek naar een mooie kast ofzo, maar aangezien ik erg arm ben en de meeste van jullie wel goede tips hebben voor een kast, wou ik dus graag weten waar jullie alles in bewaren. Mijn moeder wordt namelijk helemaal gek van al die paarden dekens gewoon in huis, maar als ik ze op stal ga bewaren komen er allemaal muizen in.

Ik heb nu alles excl de dekens, in van die plastic bakken maar het bevalt me helemaal niet. Iemand tips???


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 18:50

het is zo zonde want ik heb meerdere hoofdstellen die ik graag op wil hangen namelijk, maar ik kan ze dus alleen maar in de bakken leggen.
Maar waar ga je dat laten maken dan?

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 18:58

Maar mijn vraag is ook een beetje hoe komen jullie aan die dingen?? en overal in huis ligt wel ergens een shabrakje, die schoon is of die weer gewassen moet worden.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 19:09

wow zo'n kast wil ik dus ook!!!En aangezien ik maar 1 zadel heb kan ik daar mooi mijn dekens onder in leggen.

Ik weet alleen niet waar bij ons zoiets zit en waar vind je zo'n winkel.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 19:34

jeetje die is ook mooi. Maar hoe ga je zelf die kast maken?? Ik be helemaal niet zo technisch enzo dat ik dat allemaal kan!!


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 21:16

Oh misschiem mijn schoonvader maar eens vragen die is timmerman, maar mag op dit moment niet werken misschien wil ie dit wel doen.
Maar jeetje ik wil ook graag zo'n mooie kast ben al weer gefrustreerd als ik aan mijn eigen zooi denk.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 09:20

Ja wij hebben wel een gewone zadelkamer hoor, maardaar staat alles in grote bakken met ieder zijn eigen spullen er in. Maar nou kwam ik zondag opstal en toe was iemand iets kwijt geweest en heeft dus ook lopen zoeken tussen mijn spullen zelfs mijn zadel en alles was van de steun afgehaald en lag er een beetje voor uit vuil, nou dat was de druppel ik wou dat niet meer.

Nu heeft mijn vaders wel mischien wel een archiefkast voor me. Maar hoe maken jullie dan de zadelsteun enzo er in?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 bezoekers