Weidegang Huizen (Omgeving Het Gooi)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Weidegang Huizen (Omgeving Het Gooi)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 22:22

Hallowa, hier even een vraagje,

zijn er mensen die hun paarden in Huizen op een weide hebben staan of zelfs eigenaar zijn van een weide? Ik zou namelijk graag de kosten weten (aangezien het Gooi ook een stukje duurder is dan vele andere plekken)
Omgeving Huizen is ook goed (zie eemnes, laren, blaricum) Het gaat in princiepe om de zomermaanden, maar als er in Huizen mogelijkheid is tot het hele jaar door weidegang, zou ik dat ook graag weten!

Groetjes Tessa

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:57

Wat is je maximumprijs?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 23:11

Dat is een beetje afhankelijk van de grootte, voor stalling moet ik ook nog betalen (doorbetalen) als ik daar kom te staan met mijn paard, en dta is al 200 euro per maand. Ik zat te denken aan 100 a 150 euro, maar ik weet niet of dit nou een redelijke prijs is :S heb er eerlijk gezegd niet veel verstand van Bloos stalling wel, weidegang niet

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 23:16

Je zoekt dus eigenlijk een adresje om te 'overzomeren' in de wei waarbij je je huidige stal aanhoudt om daar weer naar toe te kunnen als de zomer voorbij is, of begrijp ik het nu verkeerd?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 23:22

je begrijp het goed, maar op het moment heb ik nog geen paard, komt van de zomer, en ben wat rond aan het informeren, maar ik heb ook nog geen stalling, maar heb al wel een stal op het oog, maar ik heb die man nog niet benaderd, ik weet van een vriendin dat stalling daar 200 euro per maand kost maar dat is alles, als jij een tip hebt voor stalling is die welkom hoor Haha!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 23:25

en vertel er dan ook even bij als je wilt waar het is

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 08:58

Is naarden te ver???

Weidegang is 80 euri p.m. (in de zomer)
Stal is 80 euri excl.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 09:32

Ankie1 biedt pensionstalling (+ weidegang, neem ik aan)
voor niet te gekke prijs in Muiderberg.

smurf staan in/nabij Huizen.

Misschien wil je die twee even pb'en?

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 13:57

als je, je paard in de zoner op het land wil hebben en in de winter op stal is het dan niet handiger om bij een stal te gaan staan waarbij dat alletwee kan????
kan je in de zomer ook gewoon door blijven rijden en hoef je je paard niet iedere keer te verhuizen.
Ik vind het ook wel fijn dat mijn paardje steeds met dezelfde groep buiten staat. Hoeven de paarden tenminste niet steeds aan elkaar te wennen.
volgens mij zijn er hier in de omgeving genoeg stallen waar dat mogelijk is. maar er zijn nog al wat prijsverschillen.
Succes met zoeken!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 16:26

ik wil mijn paard graag in huizen houden, vandaar die stal ook in huizen, redelijke prijs, all in behalve biks maar geen weidegang... wel een losgooibak. Ideaal, maar helaas geen weidegang dus, ik vind het belangrijk, ook met oog op mijn werk dat mijn paard vlakbij staat, anders kanik niet eens zeggen van "nou, ik ga nu eens even lekker rijden" die stallen die ik op het oog heb is 10 minuten bij mij vandaan.
smurf en ankie 1 staat 20 minuten en een half uur bij mij vandaan, maar beiden hebben ze niet echt veel bos enz. in de buurt en daar doe ik het eigenlijk voor, ik ben een recreatieruiter. Het liefst heb ik mijn paard het hele jaar door in de weide, maardta is erg moeilijk... Dus vandaar dat ik op zoek ben naar weidegang voor iig 3 maanden per jaar. Kijk, als er stalling in de buurt van huizen is, 10 a 20 min verderop (met scooter) met weidegang en een mooie omgeving dan zou ik dat doen, maar anders niet...

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 16:27

Robyn schreef:
Is naarden te ver???

Weidegang is 80 euri p.m. (in de zomer)
Stal is 80 euri excl.


ligt eraan waar in naarden, als het aan de huizen kant ligt, no problemo, maar als het aan de buiderberg kant ligt dan vind ik het iets te ver...

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 16:54

lunatje"]
[quote="Robyn schreef:
Is naarden te ver???

Weidegang is 80 euri p.m. (in de zomer)
Stal is 80 euri excl.


ligt eraan waar in naarden, als het aan de huizen kant ligt, no problemo, maar als het aan de buiderberg kant ligt dan vind ik het iets te ver...
[/quote]

Bij het naarderbos, dus als je niet te ver in Huizen woont zou je alleen de vesting doormoeten. Als je aan de andere kant van Huizen woont is het idd verder dan 10 min op de brommer.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:22

overzomeren bij Vos in Blaricum (aan het eind van de Meentweg in Eemnes) is voor een paard 95 euro p.m., wat het voor een pony is,w eet ik niet, zou je ff moeten bellen.

Verder weet ik nog een adres in Muiderberg/Naarden, dan zou je Ankie1 ff moeten pb-en, maar daar ga je volgende week al naartoe geloof ik Knipoog