barebackpad en verschuiven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:33

*ggg* Mijn probleem met de barebackpad is niet dat íe naar achter schuift, maar dat ik al 2x onder Beer z´n buik hing *LOL* ! Ik heb er ook al eens over gedacht om zo´n borsttuigje te fabriceren. Ik moet in ieder geval eens een paar riempjes aan de pad laten zetten, wat hij heeft nou zo´n western sluiting eraan (Je weet wel, waar je zo´n knoop in moet doen die je alleen maar kan maken als je bij de padvinderij hebt gezeten Haha! ) Ik kan me voorstellen dat als je dat ding "normaal" kan aansingelen, het een stuk beter gaat!
Groetjes, Sterre

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:02

Citaat:
Op 2001-09-28 09:18, schreef Sonja:
Sterre, als je met barebackpad en al naar z'n buik gaat, betekent dat gewoon dat je zelf niet in evenwicht zit. Heeft niks met singelen etc. te maken. Je zit zelf scheef, waardoor je weg gaat zakken.
Als je wilt weten of je recht zit (dus in balans) leg dan gewoon een pad/dekentje los op de rug en ga lekker rijden. Het resultaat zegt genoeg!



Eeeh Sonja...., denk eigenlijk niet dat het aan mijn zit ligt *ggg*, ik rij Beer vaker zonder zadel (gewoon op z´n blote ruggetje) en ben er op die manier nog nooit afgegleden *LOL* ! Zo bezopen kan ik dan toch niet zitten ! Ik kan zo´n stomme knoop gewoon niet maken, je hebt hetzelfde effekt als je een band met twee beugels eraan op je paard legt -zonder ´em vast te maken- en dan gaan licht draven.

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 18:08

Citaat:
Op 2001-09-28 11:38, schreef Sonja:
Dat je mogelijk scheef zit, heeft niks met eraf glijden te maken. Gleed iedere ruiter die scheef zit maar elke keer van z'n paard, dan leerden we tenminste eens wat met z'n allen! Party!!

Maar als je me niet gelooft, probeer dan eens met een los dekje te rijden. Wedden dat die ook opzij gaat schuiven? Dan weet jij genoeg...



Heb het hele weekend met alleen maar dekje gereden: ik kan het, ik kan het, ik kan het *LOL* !
Het ging alleen fout toen we paddestoelen gingen zoeken : ik durfde niet op-en-af te stappen (ik ben géén 20 meer, dan krijg je dat *ggg* ) en was dus "opper-paddestoelen-zoeker". Ik zat boven op Beer en had het beste uitzicht Lachen , nadat ik me dan toch iets teveel opzij hat geleund om te kijken of die paddestoelen inderdaad zo mooi waren als ik dacht, lag ik er opeens naast *LOL* *LOL* ! We hebben wel vreselijk gelachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 44 bezoekers