MANEGE HELLEVOETSLUIS

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:25

Ik ben er weleens wezen kijken, vroeger vnd ik het een zooitje maar nu is het best opgeknapt alleen vind ik de manegepaarden er allemaal
niet goed uit zien maar dat kan veranderd zijn want ik ben er vorig jaar voor het laatst geweest.

Ik vind hem ook veelste duur en dat vond ik het niet waard.

maar volgens mij is het een hele leuke gezellige manege vooral de kantine vond ik geweldig en idd de eigenaren zijn super aardig.

heel veel plezier en succes met je stage!


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:26

Tessebes"]
[quote="Eef18 schreef:
ik heb het echt altijd super gehad, maar nu zijn er natuurlijk nieuwe eigenaren, en het schijnt echt megaleuk te zijn, ze hebben echt al heeeeel veel opgeknapt, de weiden zijn goed afgerast en de stallen zijn helemaal vernieuwd, ze willen een nieuwe binnenbak aanleggen en ook de buitenbak vernieuwen, ze hebben de aanvragen al bij de gemeente ingediend.


Aha, dus er is wel het één en ander veranderd. Toen ik er kwam was de manege nog van 2 vrouwen en vond ik het er eigenlijk een puinhoop.
[/quote]

dat was het ook echt ik vond het super vies daarom besloten mijn ouders dat we naar een andere manege in de buurt gingen omdat het er niet uitzag en de paarden vind ik nog steeds niet echt..

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:17

ja idd dat heb ik ook gehoord en zelf ondervonden ben er eventjes langs geweest in de winter, en de mensen waren super aardig maar ik kan niet oordelen over de lessen want die heb ik daar nooit gevolgt (ja toen ik 11 was geloof ik 1 proefles maar dat weet ik niet meer) maar die binnenbak was echt super !!


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:39

Ja zie je ik was er in de winter toen het guur en koud was dan toont het ook heel anders he!!! nou gelukkig maar ben blij voor de paarden!!
want voorheen ...echt erg..

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:44

SuperMilton schreef:
Manege hellevoet was voorheen van elly en vera (jullie zullen wel denken, hoe weet die noorderling dat, maar tadaa: ik heb vroeger in hellevoetsluis gewoond Tong uitsteken) en het was toen echt een zooi.
Ik heb nu gehoord dat het is overgenomen door iemand anders, en dat het waarschijnlijk weer opengaat Verward

Ik kan je wel manege Tinte in Tinte (hoe origineel Knipoog) aanraden, daar heb ik gereden. Het ziet er niet super geweldig uit, maar ze gaan er goed met paarden om en het is er heeel gezellig!

(de dochter van die 2 vrouwen, merel zat altijd bij mij op school. vreselijk kind..)


o wat leuk zeg ik rijd ook op Tinte, en je weer eens langs moeten komen
dan kan je zien hoe alles veranderd is op de manege nieuwe stallen, nieuwe bakken echt geweldig!!! alleen geen nieuwe eigenaar..... Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 36 bezoekers