Deken vast - hoort dat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 11:39

Ik heb vrijdag een deken gekocht. Nu wilde ik het zaterdag passen, maar zit het een klein stukje aan elkaar vastgenaaid. (links aan rechts) Het lijkt een foutje. Dus wilde ik teruggaan. Maar straks hoort het zo om het netjes op te kunnen vouwen in de winkel en moet je het zelf losknippen. Verward Ik heb nog nooit een nieuw deken gekocht (maak ze soms zelf) en weet dit dus niet. Weten jullie dit? Verward Verward

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:43

het is mij nie geheel duidelijk waar het nou precies vastzit maar je kan toch gewoon truggaan als het zo hoort merk je het snel genoeg!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:45

Als je het heel makkelijk en netjes zelf los kunt maken zou ik dat gewoon doen.

Ik ben eens teruggegaan naar Ikea met een dekbedovertrek omdat in de de twee bovenste hoeken twee grote gaten zaten (vergeten te stikken Verward ).
Bleek dus dat dat zo hoort omdat je dan je dekbed makkelijk in de hoes kunt doen en opschudden Bloos

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 12:16

Nou Cody, het zit best wel strak genaaid en ik weet niet of ik het netjes loskrijg...
de 2 "flanken" zitten zo'n 5 cm aan elkaar gestikt. Heel vaag, het deken kan dus niet over het paard heen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 12:18

Dan ermee teruggaan, of bel er eerst eens over.
Als je het niet netjes los kunt krijgen, niet zelf mee gaan prutsen, dat is dan hun probleem.