Hoe steek jij over ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:26

bij een stoplicht was heel snel weer op rood springt,en je zit al op een drukke weg zou ik idd dat stukje ook gewoon even overdraven.
mischien had je dat wel even tegen haar kunnen zeggen aangezien ze al een flink opgefokt paard had,van dat je zometeen even overdraafd omdat het stoplicht weer snel op rood gaat.

maarja aan de eene kant,van haar ook niet normaal dat zij overal in het park zit rond te draven,alsof dat zo goed is?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*



beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:52

Tessebes schreef:
Ik moet ook een drukke weg oversteken met stoplichten en het stoplicht blijft maar kort op groen. Er is wel een fietsertunnel, maar die is te laag.
Ik dring altijd voor bij dat stoplicht, zodat ik voor de auto's sta en zodra het groen is, draaf ik als een gek naar de overkant. Meestal ben ik dan nog maar net op tijd, omdat de auto's al gaan rijden als ik nog niet aan de overkant ben.


haha ik zie het voor me,jij door alle auto's heen dringen met je paard,stoplicht op groen en knallen maar Haha! Tong uitsteken

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 bezoekers