Mijn pony doet erg kort met een deken!! Tips, merk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnnemiekvM

Berichten: 8247
Geregistreerd: 17-07-03

Mijn pony doet erg kort met een deken!! Tips, merk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 19:20

Ja ja, mijn pony is buiten erg speels in de groep Bloos! Maar daardoor gaan zijn dekens erg kort mee. Wie weet een sterke deken, antibijt, scheur middel die mij kan helpen. Ik wil wel dat hij naar buiten kan blijven gaan, want dat is goed voor hem *LOL*
Een deken heeft ie toch echt nodig. Een lastig probleem, die vast meer mensen hebben Knipoog

manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:20

Probeer de Harry's Horse 900D of eventueel een deken rond de 1200D (nog sterker). Deze zijn wel wat prijziger, maar ze gaan wel wat langer mee. Bij mijn paard (of zijn vriendjes) hielp Cribox over de deken ook erg goed.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:07

De Bucas dekens hebben zo'n gladde bovenlaag dat tanden er niet echt grip op hebben, heb ik me tenminste laten vertellen... Ook wel erg prijzig, maar zo stevig als wat!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:08

rambo en bucas zijn heerlijke dekens, maar niet iedereen kan ze betalen. ik heb zelf goede ervaringen met harry's horse. meron was ook zo'n sloper en deze hield hij netjes heel

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:14

Het aller-aller-allerbeste vind ik de newzeeland-dekens!!
Die zijn super stevig (ik heb voor Joop nog steeds zn eerste, en die hebben we nu toch al een jaar of 9!!!!!!), waterdicht en warm!!!
Een telefoonnummer van die man die ze maakt heb ik hier zo niet bij de hand (hij woont in Renswoude trouwens) maar kan hem wel even voor je opzoeken als je wilt!!!!

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:33

ik heb ook zo`n pony vorig jaar presteerde hij het gewoon om 6 dekens in een winter stuk te maken en ik had best wel goede dekens gekocht..
heb nog 1 laten maken en anders moet hij maar zonder deken want het is niet normala hoe hij ze stuk maakt, echt in 4/5 stukken

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:40

Ik heb een Canvas (geen New Zeeland, volgens mij) en idd die zijn super. Deze deken is al vrij oud, en er beginnen nu dan toch een paar kleine scheurtjes in te komen. Maar wat wil je. Zijn weidegenoot trok mijn nieuwe zomerdeken binnen 2 weken in een paar lappen stof, dus dan is dit wel prettig. Mijn pony loopt al jaren met deze Canvas (ooit voor 70 gulden gekocht) en toch nog heel goed te gebruiken. Hij ligt er nu weer op.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:49

bucas en eskadron dekens zijn erg sterk. Ik heb de mijne al jaren en er zit nog geen scheurtje in. En er wordt genoeg aan gekloven Knipoog