Niet stilstaan manen trekken!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Niet stilstaan manen trekken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 20:21

Nou, een groot probleem, Oki staat niet meer stil als ik haar manen wil trekken en ik heb zondag concours. Vorige keer dat ik manen trok ging het wel goed en heb toen erg zacht gedaan dus daar moet het niet aan kunnen liggen. Nu ben ik gisteren en vandaag bezig geweest met het proberen te trekken van de manen maar Oki bleef steigeren en draaien, kreeg haar met geen mogelijkheid stil. Als ik maar met mijn hand richting de manen ging werd ze al gek, dus zaterdag gewoon vlechten zal ook niet lukken.

Wie weet hoe dit op te lossen??


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 07:57

gijsenkim schreef:
praam help geweldig met dit soort dingetjes


Nou, even maar niet voor lang Haha!

Nou, de manen zijn ondertussen gertrokken en gevlochten. Had vrijdagavond wel even mijn hart in mijn keel, trekken ging na een tijdje best goed maar opeens ging Oki met zo'n kracht hangen dat het halster brak, Oki zich niet meer kon houden en zo achteruit 'gelanceerd' werd, Na paar meter tegen fiets en vogelkooi opklapte en achterover sloeg, dus op zijn rug tussen fiets en ondertussen gesneuvelde vogelkooi. Zag er even heel eng uit maar stond gelukkig weer snel op en had alleen maar schaafwondjes, viel dus alles mee. (De fiets en de vogekooi waren total loss) Wel was Oki natuurlijk heel erg geschrokken, maar we hadden ook net een oor geknipt dus om dan de andere niet te doen.. Gisteren gevlochten, weer met praam, en was redelijk braaf, ben wel 2 uur bezig geweest omdat ie steeds alles lostrok en zwarte+witten manen op zwart+witte achtergrond erg moeilijk te verdelen is. Maar het is gelukt, nu hopen dat het er niet uit is, gisteren toen ik ging zag ik alweer losse plukjes Huilen
Direct wedstrijd.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 11:02

Mexx2 schreef:
ikeerst rijden,etc helpt dus bij mij echt niet,en met de uitdunschaar ook niet!


Bij mij ook niet, begint al te schudden als ik naar haar manen wijs. Als ik dan begin te trekken gaat het helemaal erg, vlechten ging met praam wel best goed.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T en 90 bezoekers