Wilde buitenritverhalen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 16:11

nou dan ik: vorig jaar mee als leiding op kamp, lekker buitenrijden met de groep, bos mooi afgesloten met wildhekken en wildroosters. een pony was erg lastig en meisje bang, eind van de week geen touwtje meer mee, het ging immers zo goed Bloos . dus ik (rij altijd met dubbele teugel) wil haar pony aan een teugel vastmaken en die als touwtje gebruiken. eigen paard staat er keurig naast tot.... ze beluit om weg te lopen Boos! , kon pony niet los laten, ik erachteraan met pony en al, madam zet het op een rennen. Haha!
om een lang verhaal kort te maken, meer dan een uur lopen zoeken, iedereen opgetrommeld, overige leiding, politie, boswachter. na meer dan een uur een telefoontje van de telefooncentrale van de politie dat er gemeld was dat ze was gevonden. maar ik wist niet waar het opgegeven adres was en de politie ook niet. eigenaar van kamplocatie gebeld en die wist het wel. paard opgehaald en in mijn eentje met de bibbers in mijn benen teruggereden naar het kamp.
nu kan ik er erg om lachen, maar toen was ik een zenuwinzinking nabij Clown

De meeste vrouwen prefereren schoonheid boven intelligentie,
omdat ze weten dat de meeste mannen beter kunnen zien dan denken..:+


luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 16:24

en dan nu dit jaar: zelfde locatie
wij rijden met drie groepjes in het bos, ik kom 1 ander groepje tegen en krijg telefoon van het andere groepje: pony los en onvindbaar Verward . leiding andere groepje neemt mijn kids erbij en we spreken af dat groepje 3 ook komt. ik besluit om boswachter te bellen en ga op inderzoek uit.
mobieltjes van andere leiding telkens onbereikbaar, vreemd Verward
met boswachter samengekomen, pony bleek gevonden, maar ik kon de anderen niet bereiken. pony bleek terug naar kamp gelopen (zo'n 15km de tweede dag, toch knap) is over een wildrooster gesprongen en een drukke 100km weg overgestoken.... maar veilig thuis gekomen, iets een wondje in de kootholte, vanwege de plek enkele agraves erin laten zetten door DA (pony liep na 1 1/5 week weer op concours).
wat is er nu gebeurd, dat bos blijkt laagvlieggebied voor helikopters van de luchtmacht. kwam laag over pony schrok en viel, jongen eraf, pony weg. terwijl ik op zoek was, kwam de helikopter terug, tot net boven de boomtoppen waar de rest stond te wachten (dus daarom namen ze hun gsm niet aan Haha! ) paniek alom, gelukkig geen verdere ongelukken.
de jongen had wel een beetje schade aan zadel, hoodstel zelfs kwijt, cap kapot, zweep weg, dierenartskosten. dus dat willen wij verhalen op de landmacht, kwamen er twee ambtenaren van de landmacht (oh die ene... Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken ) om ons verhaal op te nemen. ikke netjes handje schudden (maar wel een hel vieze zanderige, sorry lekker ding van de landmacht Bloos ).
ik geloof dat er wel wat wordt geregeld met de verzekering, maar het loopt nog steeds.
gezellig volgend jaar weer mee als leiding op kamp Clown

De meeste vrouwen prefereren schoonheid boven intelligentie,
omdat ze weten dat de meeste mannen beter kunnen zien dan denken..:+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 74 bezoekers