Hoe maak je een bak minder zwaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Hoe maak je een bak minder zwaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 09:47

In februari is er een nieuwe bak aangelegd op ons clubterrein. Eindelijk een 20 x 60 en eindelijk een mooi terrein! Er is alleen een probleempje: hij was loeizwaar.....normaal, zeiden de mensen die hem aan hebben gelegd. Met wat regen, er gebruik van maken en wat tijd wordt ie vanzelf minder zwaar.

Maar ondertussen is ie nog loeizwaar en kun je er gewoon niet in rijden, te zwaar Verdrietig De mensen die hem aan hebben gelegd beweren dat het met de tijd wel goed komt, maar ik geloof daar momenteel niets meer van...dat ding ligt er ruim een half jaar en nog is er niet in te rijden!

Nu hoorde ik iets over leem erdoorheen mengen of kunststof of iets dergelijks. Zou dat een oplossing voor ons zijn? Of heeft iemand andere tips?


peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 13:21

hmmm......ja probleem probleem! Er valt niet te werken in deze want ze is zo druk bezig met ploegen dat ik niet aan het verzamelde werk toe kom want dat trekt ze gewoon niet in zo'n zware bak Scheve mond

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 16:17

Botervlieg schreef:
Misschien helpt het als je de pensioneigenaar erop wijst
dat het ook niet in zijn belang is als jullie je paarden
naar de kl*ten rijden of misschien maar een betere plek
gaan zoeken?


Uhm...het gaat niet om een bak bij een pensionstalling maar om een bak van de ponyclub Haha! Sproeien helpt een beetje maar hij blijft zwaar Die houtkrullen zou ik eens voor kunnen stellen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Harkie, ZarahZoe en 35 bezoekers