naar het bos: moeite waard te proberen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 19:37

als ik het bos in wil dan moet ik erg omrijden er is helaas een snelweg gekomen (grote) en dankzij dat kan ik niet hupsa flups het bos is wat eerst wel zo was. Boos! maar goed als ik wil buiten rijden moet ik naar de fietsbrug (half uur stappen denk ik) en daar moet ik een niet zo stijle oplopend pad op en dan kom ik op de fietsbrug, het is een hele hoge brug boven de weg, en de ene weg om naar de bossen te gaan (of je moet de weg oversteken maar is verboden sinds er daardoor een meisje aangereden/overreden is) en het is daar dus best druk en dan moet je nog es omlaag, niet echt stijl, maar wel vrij. ik heb wel een iemand gezien die met een pony aan de andere kant was terwijl de manege aan de ene kant ligt. maar dat is niet mijn pony. en er zijn ook weles ponys aan de hand vervoert. mijn pony is heel erg verkeersmak alleen gaat "wijken" voor een stuk plastic ( Dromen ) vooral als het stuk plastic opwaait. ik wil het toch een keer graag doen, is het de moeite waard te proberen of denken jullie: ooh nee begin er maar niet aan. en na de fietsbrug is het denk ik nog 10 minuten stappen naar het bos.

[Edit Karin] titel aangepast & topic verplaatst naar VMR [/edit]
_________________
<font color=red>expensive<font color=blue> ik hou van jouw, en weet je wie
nog meer? helen! en jouw verlaten deed haar
zeer

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-28 00:59 ]</font>


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 20:22

de manege is aan de andere kant van de brug Clown nee ik snap wat je bedoeld hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 13:51

ja ik was zowiezo van plan er naast te lopen en zeer gevaarlijk ja gelukkig zijn jullie afgestapt en de leuning zijn hoog ja

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 17:15

helaas kan ik geen ander paard mee nemen omdat ik niemand ken met een eigen paard die bij me in de buurt woont en ook daar heen wil. me vreindin gaat waarschijnlijk op de fiets mee dan kan zij ondertussen nar de manege dus als er iets gebeurd dan kunnen we met zijn tweeen. waneer zal ik gaan? word het morgen lekker weer?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers