hoeveel kost een engels volbloed van net 14 jaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rooz

Berichten: 685
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Haarlem

hoeveel kost een engels volbloed van net 14 jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 19:24

Ik krijg dus waarschijnlijk een engels volbloed van 14 jaar, renbaan gefokt, 1.65 en nog steeds erg fit en zeker niet geschikt voor beginners, heeft M dressuur gelopen maar word door zijn huidige eigenaar alleen gebruikt voor recreatie. De jongen waarvan hij is weet niet wat hij ongeveer voor hem moet vragen dus weet hier iemand hoeveel hij ongeveer zou moeten kosten?
Ik heb daar namelijk geen verstand van want dit word mijn eerste eigen paard en ik kan ook nergens een engels volbloed van 14 vinden die te koop staat en waar is dus de prijs van zou kunnen afleiden
oja het tuig zit er ook nog bij.

alvast bedankt!!

Paar Nieuwe Foto's Op Mn Profiel Haha! Haha!


rooz

Berichten: 685
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 16:29

het paard is renbaan gefokt maar was niet snel genoeg dus is op zijn 2e verkocht zonder papieren dus de afstamming weet ik niet. Het is een heel lief paard en ik heb hiervoor een tijd een draver gereden dus dat komt allemaal wel goed en ik doe het samen met mijn tante en die kna ook heel goed rijden dus of het wel verstandig is daar hoeven jullie je denk ik geen zorgen om te maken, allemaal volwassen toezicht en ik rij al 5 jaar dus ik denk dat dat wel goed komt! We laten hem natuurlijk ook keuren, ik krijg van iedereen te horen: koop nooit een paard zonder hem door de dierarts te laten keuren dus dat laten we zeker doen. Ook kent mijn tante de eigenaar wel en dus wetenw e zeker dat het een goed paard is en hij loopt echt heel mooi hoor dus ik weet bijan zeker dat er niks mis is met zijn benen, zo wel dan gaan we verder zoeken want we willen een goedgekeurd paard!

heel erg bedankt iig voor jullie hulp!!

Paar Nieuwe Foto's Op Mn Profiel Haha! Haha!


rooz

Berichten: 685
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 16:31

sorry van de spelfouten Clown ik kan niet typen

Paar Nieuwe Foto's Op Mn Profiel Haha! Haha!

rooz

Berichten: 685
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 18:05

bluehunter schreef:
ik heb een halve volbloed dublin x john you to berry ze is een keur merrie!! en 13 jaar m dressuur mensen hadden stalle te wijnig 1600 euro vind ik erg goedkoop maar ik heb er veel plezier van. het is ook mijn eerste paard maar van zoon gevoelige heedhoofd leer je goed rijden als je goede begelijding hebt.


hij doet hem weg omdat hij er niet genoeg tijd voor heeft dus ik denk niet dat hij heel erg duur is maar die man/jongen houd echt zoooo veel van dat paard dus hij zal mij en mijn tante in het begin ook begeileden enzo.

Paar Nieuwe Foto's Op Mn Profiel Haha! Haha!

rooz

Berichten: 685
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 11:45

dus hij zal rond de 2000 euro moeten gaan kosten?
jullie horen de prijs van me zodra ik hem weet

Paar Nieuwe Foto's Op Mn Profiel Haha! Haha!

rooz

Berichten: 685
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 11:44

Ik heb anderhalf jaar eigen paarden gereden van mensen en het paard word van mij en mijn tante dus ik rij hem 3 a 4 keer in de week. Het is geen ex renpaard, hij heeft nooit een wedstrijd gelopen maar is alleen gefokt als renpaard en op zijn 2e verkocht omdat hij niet snel genoeg was. Volgens zijn eigenaar zou ik goed op hem kunnen rijden en mijn tante ook. Natuurlijk blijf ik lessen volgen, heb nu al anderhalf jaar prive les op bijrijd paarden gehad dus volgens mij komt het wel goed hoor, het is niet zo'n heethoofd maar gewoon een onwijs snel paard dat erg gevoelig is en daar heb ik ervaring mee hoor!
en crossmonster ik heb 3 en een half jaar manege lessen gehad en dus nu 1,5 jaar prive les dus ik ben geen onervaren ruiter en ik heb voor dit paard gekozen en daar blijft het bij.

Paar Nieuwe Foto's Op Mn Profiel Haha! Haha!

rooz

Berichten: 685
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 16:34

crossmonster schreef:
toch blijf ik erbij dat een braver en rustiger paard veel beter is als eerste paard.
maar desalniettemin wens ik je alle geluk vd wereld toe
en pas alsjeblieft op, vooral met buitenrijden


zal ik doen!! Ik wil hem eerst goed leren kennen en ik begin ook in de bak hoor! OK dan!

Paar Nieuwe Foto's Op Mn Profiel Haha! Haha!

rooz

Berichten: 685
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 09:01

Mikey schreef:
Maar als ze les krijgt en in het begin goede begeleiding dan moet het allemaal wel goed komen. Ik zou iig wel met jouw tante en de eigenaar afspreken dat hij terug kan als het niet gaat. De eigenaar zal het denk ik niet zo erg vinden, maar overleg ook goed met jouw tante. En vraag in dit geval een proeftijd van 2 maanden aan. (ps: ik bedoel het allemaal als tip, niet als: je MOET dit en dat.... Haha! )


ik krijg in het begin goede begeleiding en de eigenaar gaat ons in het begin dus ook helpen en als het niet gaat neemt hijhem zeker terug want hij is helemaal gek op dat paard maar hij heeft niet meer genoeg tijd voor hem. En ik blijf lessen met hem want ik wil wedstrijden met hem rijden. En voor de zoveelste keer niet elk volbloed is hetzelfde, hij is echt rustig voor een volbloed!

Paar Nieuwe Foto's Op Mn Profiel Haha! Haha!

rooz

Berichten: 685
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 14:43

het aantal jaar dat je rijd hoeft toch niets te zeggen over hoe ik rij? Ik vind zelf dat ik die volbloed aan kan en de mensen die mij hebben zien rijden vinden dat ook, ik krijg hulp, les en alles wat je maar kan opnoemen dus het komt echt helemaal goed hoor! En cielitolindo als jij volbloedjes zo goed kent waarom kan je dan niet begrijpen dat dit een rustig volbloed paard is? En babyboo ik vroeg idd alleen maar de prijs

Paar Nieuwe Foto's Op Mn Profiel Haha! Haha!

rooz

Berichten: 685
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 20:44

ik vroeg toch echt alleen de prijs. En het paard komt er want het is gewoon een schat van een beest.

Paar Nieuwe Foto's Op Mn Profiel Haha! Haha!

rooz

Berichten: 685
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 08:38

dank je wel Haha!

Paar Nieuwe Foto's Op Mn Profiel Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 42 bezoekers