ben op zoek naar paardenfluisteraar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

ben op zoek naar paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 14:49

wie heeft ervaring met een paardenfluisteraar en wie kent er een .ben namenlijk op zoek voor een van onze paarden (kandinsky)



shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 10:48

allemaal bedankt voor jullie reacties ik ben erg benieuwd naar die praatjes maker van yessy kan je haar tel vragen als ze dinsdag bij jou komt .kan ik bellen voor een afspraak .het is nl. wel handig dat ze in zoetermeer woont pb me dan even hoe t is gegaan gr. esther

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 12:31

ze is afgelopen woensdag geweest en we weten nu wat er met kandinsky is gebeurt.hij heeft een vreslijke valpartij meegemaakt waarbij hijboven op iemand is gevallen.hij is dus bang dat het weer gebeurt maar het komt allemaal weer goed zegt hij kandinsky maar hij heeft tijd nodig we weten zeker dat dit klopt want ze heeft ook een ander paard van mij gedaan en die heb ik al van zijn geboorte en alles klopte wat ze over hem zij. mij zus en ik kregen er gewoon kippevel van dus we waren op zich al goed bezig met hem ,veel liefde en geduld geven hem weer zelfvertrouwen.dus een goede raad voor iedereen als een paard staakt heeft dat altijd een reden dus niet boos worden maar liefde en geduld is mijn advies(dit schrijf ik omdat er ook een ander topic is over een paar dat staakt en daar geven een paar advies sporen en met zweep slaan ,niet dus)wij zijn blij dat we een praatje hebben gemaakt groetjes shantihdior

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 17:12

nnou dit was echt geen nep als zij mij kan vertelen dat mijn dochtertje er pas op had gezeten met glittertjes op haar gezicht of haar en dat was idd zo dan vind ik dat geen nep en ook andere dingen die ze over een van mijn paarden zei die ze echt niet kon weten dat ik er gewoon kippevel van kreeg en voor 25 euro per uur per paard vind ik dat geen oplichting het was echt de pure waarheid kan het echt iedereen aanraden.om zo af en toe een praatje met zijn paard te maken kom je ook een beetje te weten hoe je paard zich voelt groetjes shantihdior (sorry dat ik zo laat reageer maar een beetje storing op internet)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers