keuze wintec pro /wintec isabelle

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

keuze wintec pro /wintec isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 17:00

ik ben dus van plan om een wintec dressuur zadel aan te schaffen
nou was mijn vraag voor de mensen die zo n zadel hebben of uitgeprobeerd hebben wat vonden jullie van de 2 zadels en rond welke prijs klasse ligd zo n 2de handse (heeft de isabelle ook een wisselbare boom )

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:43

de isabelle heeft een verwisselbare boom en als ik moets kiezen , zeker de isabelle , heb het zadel een keer geprobeert en het zit zo ontzettend lekker, het is gewoon veel meer zadel dan de pro
2e hands denk ik dat je voor de isabelle toch wel een 400 tot 500 euro kwijt bent
de pro ongeveer 250 euro, maar die zit half niet zo goed als de isabelle

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:00

ik heb de pro en vind die best lekker zitten maar denk inderdaad dat de isabelle nog meer comfort geeft. alleen jammer dat de isabelle bijna nergens 2e hands aangeboden wordt (voor zover ik gezien heb).

oké geen info waar je iets aan hebt hè? Bloos

carina

Berichten: 2787
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:26

Ligt ook erg aan je eigen lichaamsbouw. In de Isabelle wordt je zeg maar meer opgesloten. Kan fijn zitten, maar als je zelf wat steviger bent kan je beter de pro nemen. Die heeft ook nog een diepe zit, maar daarin zit je wat minder opgesloten.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:42

De Isabelle heeft idd een diepere zit dan de Pro, 't is maar net waar je van houdt.