zadelmarkt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

zadelmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 20:08

Heeft iemand ervaring met de zadels van zadelmarkt ??

Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:10

Ik denk dat je met de zoekfunctie een heel eind komt

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:44

ik schijn de enige te zijn hier met postieve ervaringen, zowel met een Australian stockzadel als met een westernzadel, dus...... zoek met de zoekfunctie voor de niet tevreden mensen.....je weet niet wat je leest!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:46

nee hoor, ik heb ook postieve ervaringen, met een engesl zadel.
maar nee niet opnieuw een discussie met mensen die geen ervaring hebben met die zadels, zoek maar in de andere topics...

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:31

ik heb er ook goede ervaringen mee hoor

suzie66
Berichten: 97
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:48

heb er net een dressuur zadel vandaan ik wil niks anders meer zit echt heerlijk en goede kwalituit echt een aanrader
succes groetjes suzanne

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:19

Mijn dressuur ascot zadel komt daar ook weg, een heel fijn zadel!

desillies
Berichten: 6778
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Castelnaud la Cgapelle ( FR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:42

mijn stockzadel komt er indirect ook vandaan,ben best tevreden alleen de beugels zijn bij mij al wel gebroken,dit komt denk ik omdat ze wel vaak nat werden in zee en dan rot het hout onder je voeten weg!
ik heb er nu aluminium westernbeugels aan die rotten niet Lachen
tja kwalitatief gezien zullen er zeer zeker veeeeeel betere zijnmaar die koop je dan ook niet voor die prijs!
succes met jou aankoop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 01:45

In 1 woord verschrikkelijk, heb ik al eens eerder in een topic beschreven geloof ik. Ze hebben zogenaamde van/voor prijzen. De voorprijzen zijn wel reeel (weinig geld voor iets dat je bijna geen zadel mag noemen), maar geloof nooit dat het zadel elders meer kost. Waard zijn ze het niet i.i.g. Ik heb alleen 'gewone engelse' zadels bekeken en hier is dan ook mijn mening op gebaseerd.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 07:34

naar Engelse zadels heb ik niet gekeken daar, daar heb ik geen belangstelling voor.

Ik heb wel Engelse beugels aan mijn stockzadel en mijn westernzadel hangen, maar dat heeft met mij te maken, zodra ik ga draven verlies ik die westerndingen, ik kan gewoon niet rijden!

Ik ben nog niemand in Nederland tegengekomen die andere stockzadels verkoopt dan de zadelmarkt. B.v. Country Mill in Nijkerk heeft er 1 (ja wel één) liggen en dat is precies dezelfde die ik heb. Ik heb een catalogus van down under uit Amerika (niet eens Australië) dat is HET adres voor deze zadels en wat denk je......... ja hoor precies dezelfde zadels, zelfs de blauw vilten onderkant is hetzelfde!

Nog een tip: spuit de blauw vilten onderkant in met een spuitbus met zooi waarmee je schoenen en textiel waterafstotend maakt, dat scheelt een hoop als je ooit in een plensbui terecht komt