Nijland te Ruurlo (winkel) ???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 08:58

Ik kom er af en toe nog wel eens.
Je kan er alleen kopen als je een pasje van ze hebt en die kan je aanvragen (gewoon daar bij de kassa) met je inschrijving van de KvK, je moet dus wel een eigen bedrijf hebben.
Maar als je een kennis hebt of iemand in je familie die zelf ingeschreven is bij de KvK en deze wil de pas op zijn/haar naam hebben kan je er ook shoppen hoor.
Het kan er goedkoop zijn maar dan moet je wel heel goed zoeken.
Ik ga er af en toe heen om koopjes te scoren maar de laatste keer heb ik er helaas 2 uur rond gelopen zonder wat goedkoops te vinden, toen maar een dure deken gekocht Haha! dus het is niet altijd goedkoop, je moet gewoon geluk hebben.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......



Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:52

Voor mij is het idd de bedoeling om daar af en toe iets voor mijn shop te halen maar meestal liggen de marges zo laag dat ik er niets mee opschiet, wil ik er iets aan kunnen verdienen moet ik de prijzen dan zo hoog zetten dat je het beter in de winkel kan kopen Haha! dus dat heeft weinig nut, maar soms hebben ze wel goedkoop spul hoor maar meestal koop ik toch weer spul voor mijn eigen paardjes omdat de kwaliteit idd. vaak te wensen overlaat kan ik het gewoon niet voor de verkoop gebruiken, tenminste niet voor die prijzen.
Maar hebben ze een website dan? wist ik niet eens, heb je de link voor mij?

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 13:34

Haha! ga ik daar ook even zoeken.
Scheelt mij nl. een heel eind rijden als ik op internet kan bekijken wat ze voor aanbiedingen hebben.
Als je daar genoeg koopt krijg je de aanbiedingen ook per post maar ja, na de laatste keer ben ik er al een hele tijd niet meer geweest dus krijg niets meer.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 14:29

Ben net even via google op de site geweest maar ze hebben er helemaal niets op staan.....behalve het adres dan he, jammer!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Foreverkliek, Fudge, GoogleAdsense, Trendiction en 35 bezoekers