HartsVriendinnen door dik en dun..ervaring/tips?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131720
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:47

Mijn paard heeft sinds een maandje ook een vriend en ze zijn ontzettend klef met elkaar.
Ik vind het geweldig dat ze het samen zo fijn hebben, maar er zitten ook nadelen aan.
Dat hoef ik je vast niet te vertellen, want je hebt het ook al ondervonden Knipoog

Ik probeer mijn paard elke dag even apart te nemen zodat de heren er aan gewend raken dat ze niet perse 24 uur per dag op elkaars lip hoeven te staan.
Dat valt vies tegen, want het andere paard gaat dan naar stal, terwijl mijn knollie mee naar de wei / bak moet.
Een hoop lawaai , gejank en geschreeuw dus; vooral van z'n vriend, die wordt helemaal gek als ie even alleen achter moet blijven, waar mijn paard dan uiteraard weer heel sociaal op reageert.
Ik probeer het te negeren en gewoon de dingen te doen die ik van plan was.
Als ze het echt te bont maken dan probeer ik wat te corrigeren, maar ja..... hoe doe je dat ?
Stem verheffen wil weleens helpen, maar het is een natuurlijke reactie van een paard, dat leer je ze niet makkelijk af.
En ik hoop dat het een kwestie van tijd is dat het beter zal gaan en dat ze zich wat minder (a)sociaal gaan gedragen Haha!
Ook ik sta open voor tips Knipoog



Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131720
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 15:24

Yep, dit bedoelen we

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 15 bezoekers