Waar leg je de grens met opereren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Baytje
Berichten: 405
Geregistreerd: 07-08-02
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 09:00

ik zou het niet doen...10% is heel weinig! ken genoeg voorbeelden van mensen die toch besloten hebben op basis van die 10% er wel voor te gaan, en toch na een jaar tobben moesten besluiten t paard in te laten slapen.
das 1) voor het paard geen feest, paard is gedurende dat jaar beperkt in zijn "paard-zijn", doordat ze (of hij) bv niet los mag of alleen maar aan de hand mag stappen, en 2) wat dacht je van jezelf? je gedurende die periode continu af moeten vragen of t wel goed komt, iedere dag naar je paard met de gedachte "hoe zou ie zijn, komt t wel goed, heeft ie geen pijn"...vooral dat laatste sloopt je...
let wel, ik bekijk t dus vanuit het paard EN vanuit de eigenaar. het zal altijd moeilijk blijven, welke beslissing je ook neemt, je zal je altijd afvragen of je er goed aan hebt gedaan.

heel veel sterkte met Fitz, weet je al wanneer alles bekeken gaat worden?


Baytje
Berichten: 405
Geregistreerd: 07-08-02
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 09:06

Tanneke, ik ben het niet helemaal met jouw stelling eens. wel dat als je van je paard houdt je er ALLES voor doet, maar dat betekent ook dat je moet bekijken of je paard er gelukkig van wordt als ie een half jaar (of erger) niet mag werken, en daardoor helemaal wegkwijnt.
dan zal je toch echt goed moeten nadenken of je de beslissing tot opereren voor JEZELF neemt, of voor je paard.

sjalalala....twiedeliediedie!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flubberboot, Leliesan, Miriam91, Mizsz_Kitty en 82 bezoekers