Manege Spaarnwoude? Rijdt iemand daar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 15:33

Aanstaande zaterdag komt er namelijk een carousselgezelschap uit Spaarnwoude voor een vriendschappelijke carousselwedstrijd naar onze manege (Ten Eijsden in Geleen). Zitten daar ook Bokkers tussen toevallig?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 15:34

Hee, wordt er bij jullie op de manege ook carrousel gereden? Komen de carrouselgroepen van Zilfia's Hoeve wel eens langs voor een wedstrijd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 15:52

Er is bij ons een carrouselgroep die elke week traint. Maar ze rijden geen wedstrijden, ze doen het gewoon voor de lol. Ik weet ook niet hoe lang de groep nog blijft bestaan want er zijn nogal eens strubbelingen geloof ik.
Zilfia's hoeve is dus hier niet geweest want ze doen eigenlijk nooit wedstrijden. (was wel leuk geweest als Zilfia's hoeve kwam)

_________________
<font color="fuchsia" size="2">Sssst, stil! Ik ben aan het studeren...</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-09-26 15:55 ]</font>

Nienlars
Berichten: 22
Geregistreerd: 26-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 16:46

he dat is grappig! Ik was 1 van de amazones die toen bij jullie hebben gereden. We hebben toen overnacht in caravans en de volgende ochtend volgens mij op jullie manege ontbeten.

Judje

Berichten: 15808
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Teuge

Re: Manege Spaarnwoude? Rijdt iemand daar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 17:51

Dit topic is 8 jaar oud en daarmee een zeer oud topic. Zoals de grote letters aangeven is het niet toegestaan om op oude topics te reageren en daarom gaat deze ook weer op slot.