HartsVriendinnen door dik en dun..ervaring/tips?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 13:21

tja "buuf" ik weet het ook niet Verward

Weet wel dat ik er ook een beetje gek van begin te worden.... straks kunnen ze niet eens meer zonder elkaar op wedstrijd omdat de een dan de passage niet loopt zonder de ander Haha!

Maar ff zonder dollen.... Dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden ben ik blij om maar dat East bijna dr stal uit komt als ik ga rijden dat schiet natuurlijk niet op en dat ze gewoon uit protest omhoog komt omdat Stynke uit het zicht is verdwenen gaat wel erg ver !
Zou East haar een beetje als "moeder" zien denk je ?

Ik ben benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben....


MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 13:22

elkaar maar een tijdje niet zien.. hahaha tja wie weet is een break wel een oplossing ? Misschien moeten we in relatietherapie Verward Haha!

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 10:30

Oh en ik maar denken dat hebben wij weer Haha! maar zo zie je maar dat dit wel vaker voor komt.....

Maar idd gewoon ons ding blijven doen dan wennen ze er wel aan, denk als we er niet te veel aandacht aan besteden dat het dan vanzelf wel minder wordt. Misschien komt het wel omdat ze zo'n tijd elkaar niet hebben gezien ivm land seizoen en de geboorte van Kas dat ze nu bang zijn dat als ze uit elkaar gehaald worden dat ze weer een tijd elkaars Lovers moeten missen...... je weet het maar nooit. Ze hebben straks waarschijnlijk vanzelf wel door dat het nu maar korte periode's zijn en dat ze dan weer heerlijk met elkaar kunnen bebben op stal. Haha!

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 10:43

Afbeelding



True Love Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers