Wintec vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Wintec vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 14:27

Ik wil nog steeds graag een dressuurzadel, nouja iig een ander zadel omdat dit zadel mijn benen te weinig steun geeft. Mijn beenligging is echt mijn slechtste punt!

Nu WAS mijn wintec bijna de nieuwprijs nog waard. Ben er altijd erg zuinig op geweest (en nu nog). Helaas is tijdens mijn stage een meisje van hem afgevallen en kraste daarbij met de beugel (godzijdank heb ik kunststof beugels???) over het zitvlak. Waar nu een wittige kras zit. Bij een leren zadel kun je zoiets minder opvallend maken door zwarte ledervet. Maar heeft iemand ook een idee hoe ik dit kan oplossen bij mijn wintec?? Ik vind het zelf erg lelijk, als je erop zit zie je niks, maar toch...

Iemand tips??

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:58

kun je t niet verven met textielverf of n spuitbus

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:33

Ik heb precies hetzelfde met mijn VZ Wintec, een witte kras, geen idee waarvan maar krijg het toch echt niet weg Verward .
Ik heb al veel zepen en water geprobeert maar niks hielp, ben idd ook wel eens benieuwd naar de oplossing

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:16

Ik weet het ook niet, ik heb altijd lederen zadels gehad en denk ook echt niet dat ik ooit een kunststofzadel zou willen hebben.
Misschien dat de tips van gouda werken? Ik zou het anders niet weten.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:36

Misschien gewoon met een watervaste stift bijkleuren?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 18:39

Ja maar waar vind je een watervaste stift in die kleur. Het is echt zeg maar kunststof zwart en zo'n stift is vaak zwart zwart Haha!

wil textielverf op kunststof??