Ben ik te streng voor mijn verzorgsters?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 18:59

Het is inderdaad een aardige lijst met regels, maar ik vind ze alles behalve onbehoorlijk, ik verzorg zelf paarden (heb geen eigen paard) dus ik kan goed vanuit dat spectrum kijken, ik vind het heel redelijke regels, als je iemand zijn paard mag verzorgen dan moet er wel iets tegenover staan, een paard hebben EN verzorgen bestaat niet alleen uit de leuke dingetjes zoals paardrijden, het bestaat ook uit minder leuke dingen, je verzorgster zouden je op deze manier meer werk verzorgen als meer vrije tijd! En ik vind dat een verzorgster er niet is om alleen maar te rijden, maar om je ook wat zorgen uit handen te nemen.
Ik denk zelfs dat de bovenstaande lijst juist heel handig is, je kan je verzorgsters er op wijzen en je verzogsters zelf hebben een beetje houvast en weten presies wat er van hun verwacht wordt.!!!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:04

Fasel"]
[quote="snowdon"][quote="Fasel schreef:
Overigens begrij pik niet dat mensen dat niet uit henzelf even doen. Maar dat kan aan mij liggen. Ik vergeet ook regelmatig wat hoor maar als ik jou zo hoor is het wel erg bont.


Tsja kinderen.... Lachen

Maar naar wat ik begreep bij karuna hier op bokt, kunnen volwassenen er ook wat van Boos!
[/quote]

Ja da's ook weer waar. Vooral die figuren die vinden dat ze niets hoeven te doen omdat ze betalen Verward
[/quote]

Je betaald als eigenaar toch zelf ook een bedrag Haha! en dan zal je nog een stallen uit moeten mesten ook Verward nee, maf

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers