wie rijdt er dressuurwedstrijden met een fjord?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 16:35

Wat goed he van jullie......ik heb zelf een fjordenmerrie, maar daar moet ik nog mee beginnen.....ik bedoel lessen enzo en dan wil ik eerst de zadelproef gaan doen en als dat een beetje gaat en ik heb de zenuwe een beetje onder controle dan ga ik misschienn nog eens proberen om een wedstijd te rijden.
Ik ken wel iemand die Z is geworden met een fjord..........maar daar weet Marjolein meer van......"toch Marjolein.....Thea toch"

Jacqueline Pling


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 16:42

Ik heb haar toender tijd wel eens op die fjord zien rijden (toen leste ik daar ook nog) en ik vond dat zo'n mooie fjord.....prachtig gewoon......ach ja toen hield ik al van fjorden!!! Lachen
Toen waren het heel veel fjorden in de les en nu dus heel veel tinkers als ik het goed begrijp!!!

Jacqueline


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 17:06

Jij zegt precies wat ik denk Akerna hahahaaha....inderdaad eerder mocht je bijwijze van spreken nog niet eens in de buurt komen van haar paarden!!!
Ik heb er overigens maar 3 maanden gereden,moet wel eerlijk zeggen dat ik Thea op zich wel aardig vind.......af en toe een beetje pinnig hahaha Pling

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 17:09

Ik heb daar ongeveer een jaar of 6 geleden gereden......kan ook wel wat langer geleden zijn hoor......maar toen heb ik ooit eens op een paard gereden die ze s'morgens in Zuid laren had gekocht.....het was een donker bruine tuiger echt een grote hoor.......weet een van jullie misschien welke ik bedoel.......weet de naam niet meer, weet alleen dat dat paard giga hoog opgooide met de benen.........was wel een hele gave!!! Kusje

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 17:17

Zou best kunnen die namen zeggen me eerlijk gezegt niet zo heel veel Party!! .
Ik heb er ook maar 1 keer opgereden en toen daarna heb ik denk ik nog 2 lessen gereden en toen ben ik daar gestopt........vond de lessen ook een beetje saai!!!!

Heb jij nadat je bij Thea hebt gereden nog ergens anders gelest dan?

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 21:05

Ja Maaike volgens mij was het Finette......komt me wel bekend voor hahaha.

Renate....Canneburg ruiters is dat de manege de Cannenburg......want daar rijd mijn vriend namelijk op de kar!!!

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 21:15

Ja ik bedoel Weultjes ja......maar dan weet ik ook waar jij rijd.....rechtsaf bij de stoplichten en dan meteen om de hoek ofniet......hebben ze daar ook een binnenbak?

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 21:22

O gaaf en daar les je dan iedere week met Crosby?
Kun je daar zo lopend heen of moet je met de trailer?

Ik vind Tinkers ook heel gaaf......en voordat we Oliva kochten zijn we ook nog bij een tinker wezen kijken bij Kroon......die kennen jij en Kim denk ik ook wel!!!!

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 21:32

O Heerlijk een binnenbak om lekker in te lessen ik zal het straks met een buitenbak moeten doen......geeft niet hoor.....alleen als het regent Verdrietig .

Marjolein.....hoe doen jullie dat dan met dat oefenen voor dat team.....extra lessen ofzo?
Ga je dan met de tijd als Ailin is beleert met haar bij dat team of kan dat niet??

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 22:27

Ik weet het dus niet meer maar ik weet wel dat dat paard echt enorm hoog de benen optilde en dat ik met galop echt heel veel moeite had om in het zadel te blijven zitten....doodmoe werd ik ervan......das wat ik nog weet....en hij/zij was inderdaad donkerbruin en volgens mij witte benen en een bles.....maar dat weet ik niet meer zeker.....*slik* het is ook al weer heel wat jaartjes geleden........we worden ouder hihihi Lachen
Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 22:34

O...gelukkig dan kan ik als ik straks heel oud ben....in ieder geval weer paardrijden en naar de disco toe hahahaha Pling
Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 09:59

Ik denk inderdaad ook dat het Finette was wantdat komt me bekent voor.....en voor mij leek ze natuurlijk heeeel groot omdat ik altijd op ponys reed!!! Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: shannen6 en 129 bezoekers