witte plekken op rug van paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 17:45

Bij een vriendin haar pony zijn bij de plekken waar het zadel op haar rug steunt heel veel witte haren op die plekken ontstaan.. Verward wat zou dit kunnen zijn? het is nooit open geweest ofzo, dus volgens mij geen drukplekken? maar echt zo waar de kussens op de rug steunen zie je onwijs veel witte haren.. ik vond dit nogal vreemd, wat kan dit zijn? en wat kan je hier aan doen? iemand enig idee??

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:47

Volgens mij betekent dat niks ergs, hoor Romy.
Het kan zijn dat het zadel daar was stroef zit of dat hij al wat ouder wordt, mijn oma heeft ook grijs haar.

hihi Haha!

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 17:56

Ouder is het zeker niet, ze is pas 6 jaar... en als het zadel stroef zit kan dit dan niet een begin van een drukking ofzo zijn?! Verward

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:59

drukking idd. de oplossing is een ander zadel wat wel goed past, dit zadel zit duidelijk niet goed

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 18:06

dat d8 ik dus ook al, maar hun meteen van neeeee dat is niet zo hoor! Gaaaap Gaaaap Dat zadel wat ze hebben past idd niet helemaal goed. k ga er nog wel ff een x wat van zeggen, en anders merken ze het over een tijdje wel.. Frusty

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 23:19

Dat zijn dus WEL drukplekken Verdrietig . Dat betekent de zadelmaker/-verkoper laten komen; als het zadel op zich past, moet er nieuw gepolstert worden, anders een nieuw zadel!