barebackpad en verschuiven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 17:16

ik heb vandaag voor het eerst fanatiek geoefend in de bak met m'n barebackpad en mag zeggen dat het echt super ging. Lois had er echt lol in en reageerde super op m'n hulpen en liep veel vlotter dan normaal. Ik heb ook geleerd dat ik wat aan m'n houdeing moet doen want ik rij normaal met een westernzadel en dacht telkens dat ik voorover viel Knipoog . Maar m'n probleem is dat het pad telkens naar achteren schuift. Ik doe de "singel" strak genoeg, maar toch verschuift ie telkens en kan ik hem weer naar voren trekken. Hoe dan andere "barebackpadgebruikers" dat of ligt het aan mij? Zou ik iets als een borsttuigje moeten fabriceren???

Niets zo charmant als een paard in her land.


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 17:31

ik heb er eentje met een soort van wol aan de onderkant met een touw (zo'n plat geval hoe noem je dat?) als singel. Ik zal mijn neopreensingel eens losmaken en het daarmee proberen.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 07:35

ik heb het helemaal gevonden dankzij een aantal tips. Ik leg er nu een nepwollen westernpad onder en zet hem vast met m'n neopreen westernsingel. Geen geschuif meer. Voel me nog wel een beetje bangig zo zonder zadel, maar het gaat de goede kant op Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 11:19

ik kan ook absoluut niet knopen met zo'n singel en heb de stoffen singel aan de ene kant vastzitten aan de neopreen singel en aan de andere kant heb ik het stukje leer van m'n westernzadel. van mij mogen ze de barebackpads wel wat comfortabeler maken, want de singel vind ik echt vet nada Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlotte446, Foreverkliek, LouLouB en 122 bezoekers