Stoppen met paarden? Of verwennerij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Stoppen met paarden? Of verwennerij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 20:34

Help! Ik heb een probleem Verward

Ik weet niet wat het is, maar ik heb sinds een paar maanden eindelijk bereikt wat ik altijd al wou: super paarden, les, iedere dag rijden, super stallen, ect... Maar toch heb ik een rotgevoel Verward !! Ik weet niet wat het is, maar ik heb helemaal geen zin meer om naar de paarden toe te gaan. Ik ben nu zelfs blij met een dagje 'geen paarden', terwijl dat anders nooit had!! Als ik er eenmaal ben, valt het allemaal wel weer reuze mee. Dan doe ik gewoon het dagelijkse of er niets aan de hand is: rijden, stallen uitmesten, aanvegen, en ga zo maar door. Maar mijn hele 'lust' naar de paarden is verdwenen. Ik heb geen zin meer om er even 'spontaan' heen te gaan. Alleen op de lessen verheug ik me op de een of andere manier. Het lijkt wel of het een verplichting wordt Verward!! Ik wil dit gevoel helemaal niet, want ik wil weer de zin hebben om naar de paarden toe te gaan en dat alles weer 'spontaan' en leuk word!! En de paarden opgeven kan ik ook niet. Ik heb naar jaren zeuren/zeiken/tegenslagen het toch eindelijk bereikt: 'eigen' paarden en les met mijn paard. En het is tevens een deel van mijn leven geworden en na een paar dagen niet rijden mis ik het al heel erg. Maar zo gauw alles weer dagelijks wordt, wordt het weer een verplichting.

Hebben jullie hier ook last van/kennen jullie het gevoel of is het gewoon verwennerij? Ik weet het niet en ik probeer ook altijd weer zo enthousiast mogelijk te zijn maar dat helpt niet meer Verward !! Weet iemand wat dit gevoel is/betekent en wat ik er tegen kan doen? Of heeft iemand dit zelf ook meegemaakt of maakt het misschien zelf nu ook mee?? Zoals ik al zei, ik wil dit gevoel kwijt en raak er behoorlijk van in de war


YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 22:41

bedankt Lachen!! En ik ben blij dat ik niet de enige ben die een paard ervaart als een 'verplichting' Scheve mond !! En dat ik niet de enige ben met dat gevoel.
Misschien moet ik idd gewoon meer afwisseling nemen, eens kijken of dat helpt!! Ik hoop het wel althans!!

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 10:51

ja, dat is wel waar Lachen !! Maar het is tegenwoordig niet 'een keertje' geen zin hebben, maar haast iedere dag Verward !! En daar baal ik zo van ...

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 17:54

bedankt Lachen

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 21:26

ik zal het proberen !!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, gewoonmarie, Hannanasjuh en 114 bezoekers