Slechte ervaringen met Nathalie Bakker?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:41

Het is niet netjes dat dieren lijden door een oplichtster.Dus gauw een stichting tegen dat mens oprichten, en haar met naam em toenaam op het internet zetten.
Als ze zichzelf maar vaak genoeg tegenkomt is het gauw gebeurt met die grappen Boos!



Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:08

Linda250 schreef:
Natuurlijk begrijp ik jouw gevoelens wel (en die van anderen in deze situatie), maar het staat mij een beetje tegen dat hier gepraat wordt over iemand die met naam en toenaam wordt vermeld en hier zelf niets van weet...
Maar goed als Bart en Heike het ok vinden, dan zal ik er verder over ophouden.
Heel veel succes iig, ik hoop dat je reacties krijgt waar je iets aan hebt.


Moet ik het haar even laten weten ? Het is trouwens niet nodig om haar via Bokt aan te pakken. Melding aan bepaalde dierenfronten volgt vanzelf. En even de normen over privacy: We mogen er toch van uit gaan dat, als hier op Bokt o.a. mensen uit de NH wereld en ook andere rijdisciplines met naam en toenaam worden genoemd, en ze er soms ongenadig van langs krijgen (terecht of onterecht ?) zo'n mens maar doodgezwegen moet worden ?
Als je door omstandigheden van je lievelingsdier af moet, je al geen oog dicht doet omdat je vaak niet weet hoe er met zo'n dier omgegaan wordt, en je hoort dan zoiets. Nee, juist dit is een medium om dit soort praktijken aan de kaak te stellen. Als je maar niemand valselijk beschuldigd, en daar lijkt het hier helemaal niet op. Wie advertenties van haar tegen komt mag ze naar mij sturen. ff mijn profiel aanpassen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eelmo, Foreverkliek, LouLouB, NewChapter, YandexBot en 115 bezoekers