wat vinden jullie , instructrise of paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

wat vinden jullie , instructrise of paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:42

zoals de meeste al weten gaat mijn manege dus verhuizen en ook splitzen de paarden gaan naar harmelen en sommige mensen en Mijn instructrise gaat voor zichzelf beginnen en bij elke manege zit ong. deze omschrijving

mijn instructrises mange , is wat ik heb gehoord gewoon een manege waar je de hele dag kan rondhangen en poetsen en nattuurlijk rijden

en de ander manege is een keurig nette manege waar alles is en ook alles heel erg netjes

nou als ik dit zo zie denk ik dat dat eerste manege beter geschikt voor me is , of teminste dat ik hetdaar leuker vindt , alleen de ponys gaan naar de andere manege

en aan de ene kant bij die ene manege zullen ze vast wel een andere leuke pony hebben , maar ze hebben er noot meer zoeen als boy Verdrietig Verdrietig want boy is onvervangbaar in mijn hart

want boy gaat naar die 2e

mijn istructrise geeft ook heel erg goed les maar met boy gaat het de laatste tijd zo goed , ik mocht vandaag zelfs voorop rijden omdat ik het beste reed en de andere der een potje van maakt , wat moet ik nou , ik kan gewoon niet kiezen maar ik hou echt zielsveel van boy , maar ik wil niet op een manege komen met A. allemaal vreemde (haast iedereen gaat naar De 1e manege)b. ik weet niet hoe ze lesgeven etc. etc. etc.

wat vinden jullie

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:48

kun je het niet een poosje allebei aankijken,even een tijdje bij allebei rijden,of om de week??