verzekeren..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

verzekeren..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 10:41

Paard verzekeren ja of nee...mijn 2,5 jarige merrie heb ik zelf gekocht en moet er alles ook zelf aan betalen...dus als ie ziek word met ik t betalen mn ouders betalen helemaal nix mee..dus moet ik haar laten verzekeren ja of nee??en wat is een goede verzekering??

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:45

Hier zit ik dus ook mee, was ook zover dat ik naar de verzekering EFO heb gebeld, ik zou hierdoor teruggebeld worden.. maar na een maand heb ik nog niets van ze gehoord en nu ben ik ook niet meer zo zeker van het verzekeren Knipoog
Helaas is dit al de 2e keer dat het gebeurd, ik bel naar de verzekering, laat me inschrijven, dan is het de bedoeling dat ik teruggebeld word... Maar nee ik hoor de hele tijd niets..
Toch wil ik persé bij deze verzekering, heb er al veel goede dingen over gehoord alleen wil het bij mij niet echt meewerken Knipoog..

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:46

Ik had precies dezelfde dilemma.

Ik ben 22 en betaal ALLES zelf.
Stalling etc.

Ik heb dus de keuze gemaakt om hem wel te verzekeren.

Want als je paard nou echt ziek wordt en hij moet bijv. naar Utrecht dan zou ik een probleem hebben.

Dat worden zulke enorme kosten die ik zelf niet kan betalen.

En foto's laten maken is ook geen goedkope bezigheid en ze maken er nooit eentje maar altijd een stuk of 3.

Ik ben nu ook verzekerd bij Amev.

UItgebreid + uigebreide ziektekosten + diefstal.

Het is even slikken als je de rekening ziet, maar ik hoef me nu nergens zorgen over te maken.

En dat vind ik een fijn gevoel.

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 10:47

hoeveel betaal jy daarvoor als ik vragen mag??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:54

Als je geen spaargeld achter de hand hebt altijd verzekeren
dit omdat je anders je paard nooit naar een kliniek kunt doen als het nodig is.

Heb je wel spaargeld kun je kiezen wat je wilt.
Tenminste zo denk ik er over Lachen

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:29

Ik had hem verzekerd bij Amev; uigebreide ziektekosten, diefstal en aansprakelijkheid.....betaalde 45 euro per maand.
Nu ik op de Uithof werk heb ik hem er maar uitgegooid; krijg hier zoveel korting OK dan! dat een verzekering altijd te duur is. Haha!

Jantie

Berichten: 514
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Ergens in West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:27

kijk eens naar de websites van catherine de buyl en fairmount. Daar staat één en ander. Hou er wel rekening mee dat als je de premie berekent, dit geen rekening houdt met de dossierkosten (ca extra 25%) Zag ik pas toen ik de rekening kreeg en staat niet op de site vermeld

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:32

Ik heb geen verzekering afgesloten voor mijn paard, zorg wel dat er altijd een potje achter de hand is voor onvoorziene dierenartskosten, mocht er een onverwachte zeer hoge rekening komen door bv een operatie, dan is er altijd een betaling in termijnen mogelijk bij onze dierenarts Lachen

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:42

Roxette is het eerste paard geweest dat wij hebben laten verzekeren. van haar 4 maanden tot haar 6de jaar is ze verzekerd geweest. Vorig jaar heb ik de verzekeren op naam van haar dochter Sultana laten plaatsen voor het geval er iets misliep tijdens de bevalling. Volgend denk ik erover om de verzekering stop te zetten. Wij zijn verzekerd bij Catherine de buyl.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:20

Ik heb alleen mijn hengst verzekerd omdat hij meer risico loopt door het dekken. Voor de andere pony's vind ik in verhouding de premie te hoog. Ik heb er nu 8 lopen en voor dat bedrag kan ik er ook 1 of 2 per jaar laten opereren...