stamboeknaam vs sportnaam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 11:02

is er iemand die zijn paard onder een andere nam start dan zijn stamboeknam?

ik weet dat dat eerder gewoon kon, maar hoe doe ik dat nu? Want bij de aanvraag van de startkaart moet ik een kopie meesturen van het paspoort, waarin (uiteraard) gewoon de stamboeknaam staat. En het transpondernummer correspondeert natuurlijk ook met die naam!
Maar liever zou ik mijn paard toch onder een andere naam starten dan Paflov Misselijk



Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 11:11

haha, Paflov manne!!!!
grinnik!

ik zeg altijd: Tender-bollie! (klinkt toch ook leu voor de sport?! hahahaha!)

ik ga vanavond even bellen met de vereniging om lid te worden en start kaart aan te vragen, ik ga het wel gewoon even overleggen!

Voor alle duidelijkheid: Tender heet dus officieel Paflov, maar dat vond ik geen mooie naam, maar hoe hard ik ook heb geocht, ik kon geen mooie naam verzinnen met een "P". EN bovendien lag de naam Tender steeds voor in mijn gedachten, dus heb ik ervoor gekozen om hem gewoon Tender te noemen, met achterliggende gedachte, dat "Pretender" wel een leuke sportnaam was....

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 11:24

Janna: dat is geen probleem hoor! Tender wordt elke dag gedekt door Langnek, hihihihi!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 11:48

Karin, je bent een dikke slijmbal!! hahahahaha!

ik ga het gewoon proberen! maar tot nu toe heb ik nog nooit zelf een aanvraagformulier in hoeven vullen, dat deed het wedstrijdsecretariaat van de vereniging altijd....? maar dan geef ik het daar gewoon duidelijk aan, toch?

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 11:54

ja, Pretendent was ook leuk geweest, maar dan krijg je misschien ook wel banketstaaflige reacties van mensen die het banketstaaflig vinden dat je die naam gebruikt..

Ach, en het was echt iets heel mafs, maar de naam Tender liet me maar niet los, dus uiteindelijk dacht ik gewoon: ik noem hem maar Tender en verzien later wel wat met een "P" ervoor! EN een vriendin van mij bedacht toen Pretender. ZO gezegd, zo gedaan dus! de grap was, dat toen ik enkele weken geleden bij Lovely was, zij ook meteen zei: is Pretender geen leuke naam?

dus, dat moet het dan maar worden, toch???

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 12:07

hahaha, die is wel goed ja!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 13:04

moet ik ook altijd aan denken!

Maar om hem nu meteen Great Pretender te noemen gaat misschien wat ver, grinnik!!
Dat kan altijd nog!!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 13:51

oow, je hebt gelijk Jasmijn!
dank je!

trouwens: jij moest je paspoort ook nog regelen of niet?
Bij mij was het er in exact 3 weken na het chippen!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 153 bezoekers