Hoe veelzijdig is je paard en hoe ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:33

Ameretto is heel veelzijdig. Hij blinkt nergens echt in uit, maar vindt alles leuk en komt in een hoop takken van sport aardig mee, tot twee jaar terug bij de pony's en nu bij de paarden. Dressuur en springen op M-niveau (met ruim voldoende punten om Z te mogen springen), SGW inmiddels op L-niveau met wp bij de paarden en inmiddels ook al twee wedstrijden in de klasse 2 endurance goed volbracht.

Western en aangespannen hebben we nog nooit geprobeerd, maar ik gok dat hij de trail best leuk zal vinden, en voor een sulky zou hij ook niet gek staan. 't Is tenslotte een halve draver. Tong uitsteken

Zelf ben ik niet zo veelzijdig als het om wedstrijdsport gaat. Ik rijd dressuur voor de training en wedstrijden in de endurance. Buitenrijden vind ik heerlijk, de ene keer om te trainen en de andere keer puur voor de lol. Met springen ben ik pas net weer begonnen, maar voordat ik ooit weer een parcours spring op een wedstrijd moet er nog veel gebeuren. Gelukkig geeft Ret mij vertrouwen, het gaat steeds beter.

SGW zie ik mezelf nog niet zo snel doen, dat laat ik maar aan mijn zusje over. Haha!


[Edit] suffe typo's [/edit]
Laatst bijgewerkt door Karin op 27-08-03 13:36, in het totaal 2 keer bewerkt

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 08:00

Dutske: SGW bestaat uit een dressuurproef, een springparcours en een terreinrit met vaste en/of natuurlijke hindernissen. Bij de eventing (hogere niveaus) komt daar nog een wegparcours en soms een steeple bij. Bij de lagere niveaus vindt alles vaak op één dag (soms twee dagen) plaats, bij de hogere niveaus op drie dagen (three day event). Voor die tak van sport moet je paard sowieso erg veelzijdig zijn.

BTW leuk om te lezen hoe veelzijdig sommige Bokkerspaarden zijn! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, zomerpad en 32 bezoekers