Boett vs HH vs Kraemer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke eczeemdeken?

Boett
9 (81%)
Harry's Horse
1 (9%)
Kraemer
1 (9%)

Totaal aantal stemmen: 11


carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Boett vs HH vs Kraemer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 20:39

Wat voor een eczeem deken hebben jullie op je eczeempaard liggen en waarom?

Zelf heb ik op Carina een deken van Kraemer liggen. Past goed, en helpt goed tegen haar eczeem. Deken scheurt wel vrij snel. Daarom zou ik denk ik nu een HH pakken, die lijkt me steviger? Verward

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:11

Wij hebben de Boett er op liggen Eerst twee andere geprobeerd, o.a. de Flybuster van Divoza. Deze twee dekens waren echter heel snel kapot, bovendien bleef ze schuren.

Met de Boett-deken zijn we super tevreden! Nergens last van, alleen haar hoofd en oren zijn inmiddels kaal. Het is masker hebben we daarom ook gekocht.
Misschien een prijzige investering, maar bij Tamora helpt deze deken echt goed, en scheurt niet snel kapot! (staat met nog een paard en 4 schapen op een wei). Deken heeft zelf een spurt door het draad overleefd...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:12

Wijzelf hebben een Boett deken op onze pony liggen.
De andere 2 die je noemt heb ik geen ervaring mee., we zijn speciaal voor deze deken gegaan omdat er een speciale buikflap bij zit (ze schuurt namelijk ook heel erg onder haar buik)
Hiervoor hadden we een bucas exzeemdeken, beviel ook wel maar hieraan zat geen buikflap en flabberde wat meer om haar lichaam......ze kon als ze wilde de deken afschuren, en dat gaat absoluut met de Boett deken niet.

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 21:23

jacqueline schreef:
Wijzelf hebben een Boett deken op onze pony liggen.
De andere 2 die je noemt heb ik geen ervaring mee., we zijn speciaal voor deze deken gegaan omdat er een speciale buikflap bij zit (ze schuurt namelijk ook heel erg onder haar buik)
Hiervoor hadden we een bucas exzeemdeken, beviel ook wel maar hieraan zat geen buikflap en flabberde wat meer om haar lichaam......ze kon als ze wilde de deken afschuren, en dat gaat absoluut met de Boett deken niet.


De deken van Kaemer is een soort namaak. Heeft dezelfde pasvorm en ook een buikflap. Hij is alleen een stuk goedkoper dan de boett.

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 23:11

ik heb een HH om de eenvoudige reden dat boett in belgiƫ niet te verkrijgen is en dat ik van maart tot juni heb gewacht op een boett deken van Meulenkamp en dat ze toen nog niet binnen was in mijn maat (135). Bij ons hier was die van HH wel beschikbaar in zijn maat en heb ik hem ook dadelijk gekocht en mijn bestelling bij Meulenkamp geannuleerd. Die deken koste hier (met winkel korting eraf) 81 euro en kan zeker nog een jaar of 2 meegaan (als hij ermee omgaat zoals dit jaar). Ik ben zeer tevreden over deze deken.