blessures; die van jezelf dan...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 00:41

uhm, dikke scheenbeen, ik heb 2 weken niet kunnen lopen, paard zende vlak langs een boom waardoor mijn been daarachter bleef hangen, 3 jaar terug gebeurd, nog steeds dik scheenbeen.

dikek enkel, paard nam een te scherp bochtje omdat hij schrok en liep langs de metalen punt van een brug, 3 weken niet kunnen lopen, 5 jaar terug gebeurd, nog steeds dik scheenbeen, verscheidene hersenschuddingen, rugproblemen, BIJNA een gebroken nek, het geluk was dat ik GEEN!!! cap droeg!!!!
Een enorme ontsteking aan me hand nadat ik met een leren teugel had gereden die bezweet was (van het paard) de ontsteking begon bij mijn ringvinger, zat daarna bij mijn pink, middelvinger en een gedeelte van mijn hand.

Littekens van een doornstruik op mijn arm en dan natuurlijk ook blauwe plakken spierpijn blaren snijwondjes enz.

En dat was het wel zo'n beetje Haha!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023



Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:32

hehe, ik heb ook nog een litteken van 4 centimeter in mijn wenkbrauw zitten, paard hapte terwijl ik op de grond zat Lachen had nog geluk dat het niet in me oog kwam !

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Casca, gerlindie, hanne2001, nienmoon, xJurdyWonanx, xRaisin, YandexBot en 82 bezoekers