Gezocht: Benita omgeving Hoogerheide

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Gezocht: Benita omgeving Hoogerheide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 20:50

Ik ben dus op zoek naar de moeder van mijn paard. Toen ik het veulen kocht, heb ik daar ook op gereden en nog heftige discussies gehad met mijn vader (die het nut van een veulen niet inzag en die liever zag dat ik die merrie nam). Haar vroegere eigenaar (dhr van Vrouwenerf uit Hoogerheide) heeft haar verkocht aan een gezin in Hoogerheide, helaas liep dat uit in een echtscheiding en daarna weet hij niet wat er met Benita is gebeurd.

Het is een bruine merrie van 1.68cm met 4 witte voeten, zwarte manen en staart, ze is nu 20 jaar oud, ik heb wel foto's (van toen ze 4 jaar was) maar helaas doet mijn scanner het niet, dus ik wilde het eerst zo proberen. Hoogerheide is een dorp dus waarschijnlijk kennen de paardenmensen elkaar wel!

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 18:13

niemand ???

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:47

Hoogerheide ken ik wel...Maar het paard niet helaas..Weet je geen achternaam ofzo? Adres,straatnaam? Dan kan ik je waarschijnlijk wel helpen..En briefjes hier in de ruitersportzaken hangen met de omschrijving van het paard etc..

Groetjes!

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 20:07

Da's wel eengoed idee, de heimolen is daar vlakbij natuurlijk! Ik heb zelfs een foto van de moeder. De fokker wist de naam van de mensen aan wie hij hem verkocht heeft niet meer ! En bij het KWPN staat ze nog steeds op naam van de fokker (die Vrouwenerf dus). Ik rij zelf als ik naar mijn werk rij vaak genoeg door Hoogerheide, ik had gehoopt dat iemand op bokt uit hoogerheide zou reageren want paardenmensen kennen elkaar meestal wel toch ? Ik zal die fokker nog eens een keer lastig vallen dit weekend, moet ie maar wat dieper nadenken !

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 20:51

haha, inderdaad,laat z'n hersens maar eens kraken..
Als je wilt,kan ik ook iets ophangen in ruchpen (naalden) en in Oudenbosch (chebelle) . Daar kom ik toch regelmatig ..

Groetjes!

Kim_S

Berichten: 3581
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:32

heb je het paard nog gevonden
izelf woon in hoogerheide
als je ene foto hebt kan ik miss kijken of ik haar ken

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 19:36

Hai Ijslandertje, ik ga zoeken naar foto's (net ff gekeken maak kan ze zo snel niet vinden!) Benita is nu zo'n 22 jaar oud, donkerbruin met zwarte manen en staart, bles en 4 witte benen.

Ik ga foto's zoeken, moet er nog 1 hebben ergens Schijnheilig zal je dan ff pb-en, alvast bedankt voor het reageren !

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:36

Ergens op bokt is een speciaal topic geopend waar je op kunt geven welk paard je zoekt.