Pijnloos manen korter?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 24007
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Pijnloos manen korter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 23:26

Genderoosjes manen zijn nu een beetje te lang aan het worden. En het is niet echt meer mooi vind ik.
Maar nu heb ik me voorgenomen Gen niet te gaan vervelen met trekken, omdat ze er zo vreselijke hekel aan heeft doordat het pijn doet. En ik wil mevrouw toch wel een beetje verwennen deze tijd. En manen trekken helpt daar niet echt bij natuurlijk.

Nu vraag ik me af of je ook pijnloos de manen korter kan maken? Knippen is geen optie, maar ik heb gehoord van een uitdunschaar. Werkt dat een beetje goed, doet dat ook pijn, en is het resultaat een beetje mooi??

Mooi zijn is niet zo vreselijk belangrijk, maar pijnloos mooier worden is natuurlijk altijd mooi meegenomen Haha!

Tell me!!



Tancreda4

Berichten: 24007
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 00:01

Jertadeperta schreef:
Als je toch moet trekken helpt het in ieder geval om na de training (rijden, longeren, wat dan ook) te trekken, omdat dan de porien meer open gaan staan waardoor de haren met minder moeite te trekken zijn. *LOL* Dat is wat fijner voor je paardje Haha!
Succes OK dan!


Een hele goede tip, maar die van werking bij mij. Genderose doet op het moment vrijwel niets Lachen Maar toch bedankt! Onthoud hem in ieder geval Lachen

Tancreda4

Berichten: 24007
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 09:47

En dat manen snijden, kan iemand mij dat een beetje uitleggen hoe en wat. HOe je dat het beste kunt aanpakken??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, jazzejam, MarjanB en 101 bezoekers