adresjes in GLD gezocht!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 15:01

In otterlo heb je bij de asperge boer zaagsel zakken, ik betaal 2 euro per zak (een zak is bijan voldoende voor een lekkere volle stal) het enige nadeel hiervan is dat je de zakken zelf even vol moet scheppen, maarja daar is de prijs ook na. Weet niet precies hoe ze heten maar ze zitten aan de apeldoornse weg net na de tweede rontonde richting ede.


Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:29

Citaat:
Je mag zaagsel direkt uit een zagerij niet vergelijken met een produkt als Edelspan/Plospan oid.


zei ik dat het uit een houtzagerij kwam dan??? *leest terug* nee, dacht het niet, en het komt er ook niet direckt vandaan. Denk je dat ik mijn pony in een stoffige stal zet dan??? het zaagsel is droog, niet stoffig en gewoon goed. Het ziet er precies hetzelfde uit als zaagsel uit die geperste pakken. Maargoed jij vroeg om zaagsel ik niet... het was maar een advies geen verplichting.

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 17:15

Nee het komt niet bij vink vandaan, en waar het wel vandaan komt??? ik zou het niet weten en het boeit me eerlijk gezegt ook niet zoveel. Als het slecht zaagsel zou zijn zou ik het niet kopen en zou het me ook niet interreseren waar het vandaan kwam want dan wil ik het niet hebben. Dit zaagsel is gewoon mooi droog en geel wit achtig van kleur.... Ach ik snap eigenlijk niet waarom ik me zo loop te verdedigen want jij wil toch gelijk hebben maar oordeel niet over iets voordat je het gezien hebt. Het is geen afval zaagsel het is gewoon goed waar hij het vandaan haalt maakt me niet uit en het was alleen maar een advies hoor, diegene die het zaagsel nodig heeft kan zelf wel oordelen of ze het goed vind of niet.

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 08:42

Ik vind het inderdaad goed genoeg, en weet je waarom??? omdat er totaal geen verschil in zit in de balen zaagsel die mijn schoonmoeder gebruikt en het zaagsel wat ik los koop. Ja er is een verschil, dat uit die balen neemt niet goed op. Maarja zoals ik al zei neem gewoon een kijkje dan zul je zien dat het goed zaagsel is. Oke het is niet duur, maar dit hoeft niet te betekenen dat het niet goed is. Ik kan er niets aan doen dat die man goedkoop is.

ps: dat het produkt een onbekende achtergrond zou hebben snap ik niet waar je dat op baseert, ik heb het nooit gevraagd omdat ik met eigen ogen heb gezien dat het goed is en niet stoffig (want dat vind ikheel belangrijk) dus dan maakt het mij niet uit waar hij het vandaan haalt hoor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cabochon1, GrapeshotBot, ikbencarmen, Liesringo en 93 bezoekers