bruggetje over no way....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

bruggetje over no way....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 12:15

nou ik vanmorgen een klein rondje bij ons in het park maarja daar hadden we het probleen een bruggetje... Bloos!
nou junta der met geen mogelijkheid er overheen en bij sharir doet ze het wel Huilen
nou ik kwaad stond ik daar weer een half uur.... Boos!
ik was op een gegeven moment zo kwaad en toen heb ik er tog op der flikker gegeven en tja toen liep ze er wle overheen.. Verward
maarja wie weet hoe je dit het beste op kan lossen en wie hebben er nog meer een paard of pony die het vertikt om een bruggetje over te gaan...??
ik lees het wel groetjes


_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 12:22

niemand die reageert?? niemand die tips heeft??

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 12:28

jah sorry ik verveel me.... Haha!
ja dat wel maar als je alleen ben dan gaat ze er niet over...

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 13:54

Celvin schreef:
Jij ben gewoon te ongeduldig.. hahaha een voorbeeld geef je zelf al om na 7 minuten al te zeuren of iemand een antwoord wil geven!!
*LOL*
Nou troost je want Cel gaat ook alleen alsie met een ander is hoor.. ik kreeg hem niet eens over het viaduct bij Waalzicht daarzo??!?? Stom he Verward hahahaha
Gewoon blijven oefenen t is gewoon iets nieuws en daar moetie ffies aan wennen!
haahaha je ben af en toe echt een mutsje.. gelukkig zit het in de familie!! hhahhaa *LOL* Clown


hihihi sorry...
maarja ik verveel me oww jah het viaduct over deed ze weer wel Verward
maar ik had een zweepje bij en ze deed het niet maarja toen egt ff dat zweepje gbruikt en toen deed ze het wel maarja ja het zit in de
familie *LOL*
geef cel een dikke knuffie van mij Lovers

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 13:56

nou ik heb het nog gekker gedaan er voor lopen doet ze ook niet. zet der benen schrap in het gras... Boos!
ik heb een keer me shirtje over de hooofd gedaan toen liep ze er wel over heen en toen ik hem er halve wege afhaalde liep ze kijkhard achteruit terug.. Boos!
dus ik weer ene keer en toen liep ze er overheen en op eind het shirt er weer af wil ze weer terug lopen ne toen zag ze van oww ik ben er helemaal blij hihihi maarja het heeft niks geholpen Boos!


_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 14:45

nou ik ga het morgen maar proberen als sharir met sharir erbij is

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 10:11

ehmmmss nou junta is gister over het bruggetje geweest nou vraag niet hoe ik heb er echt ff op der kop gegeven ik ws net een poppenkast er stonden we 15 mensen te kijken
daar kan ik zo kwaad om worden en dan vraag ik of ik een poppenkast ben staab ze me stom aan te kijken ...
maarja ik kreeg wel een applauce hoor van ze... Haha!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 10:11

ja dat is wel beter nou gister is ze er met bunny ook overge gaan en zelfs zij 1 keer voor op..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anselma, moonsparkle, Nathachou, Rainer, Roos0605 en 74 bezoekers