Leontine Reuring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Leontine Reuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 22:39

Wie kent Leontine Reuring?

Bij ons in de buurt wordt binnenkort een manege geopend, Reuring op Stal, in Castricum, ze gaan hier manege lessen geven en er is de mogelijkheid om je paard in pension te zetten. Leontine is de bedrijfsleider (of eigenaresse)

Omdat je, als je daar op stal komt te staan, verplicht bent van les te nemen van haar wil ik eerst weten of iemand haar kent. (als je al les hebt van d'r zou helemaal ideaal zijn natuurlijk! Knipoog )

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 08:10

Ik heb inderdaad ook de advertentie in de krant gelezen dat er een nieuwe manege werd geopend in castricum.
Mijn eerste indruk was wel positief.
Ik vind het alleen een beetje raar dat je verplicht bent les van haar te nemen. Kan je dan niet eerst gewoon een losse (proef)les nemen? Weet je gelijk of haar lessen je aanspreken!

Mag ik vragen waar je nu op stal staat?

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 14:18

Ik sta nu ook in Castricum bij stal Baltus.

Het verplichte lessen is volgens mij op veel maneges normaal, maar omdat ik haar niet kende was ik benieuwd. Ik ben hier en daar aan het vragen maar niemand schijnt haar te kennen, vandaar mijn oproepje.

Ben gisteren wel op de inschrijf/open dag geweest, het ging allemaal een beetje knullig, de een zei dit de ander dat. Het was wel giga druk en de manegelessen zitten volgens mij aardig vol, maar wat wil je met overal wachtlijsten.


Ze hebben nog een paar stallen vrij, dus als je belangstelling hebt? Ze mikken wel alleen op wedstrijdruiters.

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:44

Beste ingvdh,

Bij ons op manege Chardon geeft er maar één iemand Privé-les.
Je wij zijn ook een beetje verplicht om van hem les te krijgen.

er mogen geen andere les gevers komen wij mogen er wel naar toe.

Dus de mogenlijkheid wordt al beperkt

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:49

ingvdh schreef:
Ze hebben nog een paar stallen vrij, dus als je belangstelling hebt? Ze mikken wel alleen op wedstrijdruiters.


Nee hoor, ik ben niet op zoek ofzo, maar ik zag de advertentie en werd wel een beetje nieuwschierig over wat voor stal het zou gaan...