Ervaring met bandages? Welke??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Ervaring met bandages? Welke??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 15:31

Ik zie een heleboel verschillende soorten bandages te koop en ook nieuwe soorten. Je hebt elastisch en niet elastisch of bv fleece, verschillende soorten lengtes en breedtes, en ook neopreen materiaal of bandages waar je geen onderlappen bij hoeft te gebruiken doordat het eerste stuk zacht is. Heb je ook nog slechte en goede merken?

Welk soort materiaal, welke lengte en welke onderlappen (maat) is het beste om mee te trainen?

PS Ik heb een paard van 1.68 met redelijk fijn beenwerk.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje



essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 16:14

Okkie1"]
[quote="marloes-joy schreef:
ik geloof dat essie wel weet waar ze mee bezig is Lachen
Ik vind zelf de niet elastisch bandages fijner dan elastische


Dat zeg ik ook niet, ik heb het recht ook niet om het tegendeel te zeggen ik vraag het me alleen af. En dat is wel mijn goed recht Knipoog
[/quote]

Ik rijd dus al een jaartje of zestien en heb nog nooit met bandages gereden, rijd altijd met een paar peesbeschermers en strijklappen. Maar ik vind het wel een mooi plaatje voor een wedstrijd bijv.
En ik vroeg me af hoe die nieuwe soorten bevallen.

Vraag ik me wel af waarom bijna elke proffesionele dressuurruiter ermee rijd? Ook alleen voor het mooie plaatje, omdat ze weten dat ze op de foto worden gezet?

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Brusi06, charootje, fro, Paardengek81, Symke en 104 bezoekers