Ludomar zadel bij Zadelmarkt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Ludomar zadel bij Zadelmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 15:34

Ik kreeg een mailtje van een meisje die een Portugees zadel te koop aanbiedt. Ze zegt het zadel bij Zadelmarkt gekocht te hebben en dat hij van het merk ASCOT is, maar bij toeval kwam ik terecht op de site van Ludomar. Daar staat een soortgelijk zadel met precies hetzelfde borduursel. Verward

Dit is het zadel wat het meisje te koop aanbiedt:
Afbeelding

Dit is de Ludomar Sila Portuguesa:
Afbeelding
Afbeelding

Hij is sowieso in verschillende kleuren verkrijgbaar, dus daar moet je niet naar kijken.

Zou het een nep-Ludomar zijn of een B-keus? Wat denken jullie ervan?
Laatst bijgewerkt door Tessebes op 18-08-03 15:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:36

als het van de zadelmarkt is..... ik heb deze er wel gezien toen ik mijn westernzadel daar kocht een paar weken geleden.

Er zijn al veel topics over de Zadelmarkt geweest, met maar weinig positiefs, ik ben hun enige tevreden klant als ik zo op Bokt rondkijk...

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:37

Ludomar is niet het enigste merk dat Portugesa's maakt, je hebt ze van heel veel merken Knipoog
Dus ook waarschijnlijk wel van Ascot, ik zou trouwens wel uitkijken met de boombreedte van het zadel, daar wil nog wel eens heel veel verschil inzitten.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 15:41

Ik weet dat er meerdere merken Portugese zadels zijn, maar ik vind het zo toevallig dat die borduursels precies hetzelfde is.
Ik wil het niet hebben over de kwaliteit die Zadelmarkt levert, daar is al genoeg over verteld imo.

Verder kost zo'n zadel van Ludomar zo'n 800 euro, terwijl dat meisje 400 euro voor dat zadel bij zadelmarkt heeft betaald.