Telepathie met dieren mogelijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Is telepathie met dieren mogelijk?

Ja, er is meer tussen hemel en aarde
39 (84%)
Nee, het is geldklopperij en mensen worden verkeerd ingelicht
7 (15%)

Totaal aantal stemmen: 46


Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Telepathie met dieren mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 21:21

Kijk eens op www.telepathiemetdieren.nl

en ik ben benieuwd hoe jullie bokkers hier tegenover staan.

is telepathie met dieren mogelijk? Wie heeft er ervaring mee? Iemand die toevallig al een consult/cursus hierin gevolgd heeft?

Kortom, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen !!!!!


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:25

Mijn eigen ervaring is dat mijn huis-tuin-en keuken-stal telepathie heel goed werkt. Veel heel verschillende ervaringen mee.
Maar als ik zo'n site zie dan voel me daar niet door aangesproken.
Je zou dus nog meer keuzes in je poll moeten hebben, deze kan ik geen van beide invullen.
Laatst bijgewerkt door sarabande op 17-08-03 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:29

Voor mijn antwoord heb ik die site niet nodig.

Ik geloof beslist, sinds kort, dat er meer is tussen hemel en aarde.
Toen mijn vorige paard met koliek in de kliniek stond en er uiteindelijk aan bezweek, heb ik al die dagen enorme buikpijn gehad.
Stress uit zich bij mij normalitair lichamelijk heel anders.

Ineens bemerkte ik dat mijn buikpijn weg was! 5 Min. later ging mijn telefoon; de DA die vertelde dat mijn paard onverwachts was overleden.

Zo zijn er nog wat dingetjes die ik met hem heb meegemaakt maar dit vind ik voor mijzelf een treffend en 'mooi' voorbeeld.

*edit* OEPS! het ging specifiek over DIE site...sorry!
Ja, ik geloof ook daar wel in

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:40

.. ik krijg al helemaal de kriebels

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:45

Ik weet dat er 'iets' is. Maar weet niet wat.
Deze site heb ik al eens eerder gezien maar vind dit niets.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:50

Ik geloof absoluut dat er meer is tussen hemel en aarde, iedereen kent wel van die 'voorgevoelens' etc. De een zal daar meer voor open staan als de ander.

Het probleem van dit soort cursussen is dat ze altijd van die wazige termen gebruiken, net als bij verschillende N.H.S. cursussen. En dat het weer een hoop geld kost natuurlijk Haha! . Misschien moet je als je echt met dit soort dingen wat wilt doen, wat meer op je gevoel vertrouwen en je intuitie volgen, dan heb je misschien helemaal zo'n cursus niet nodig.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:55

Ik geloof absoluut dat er een telepathische band tussen dieren en mensen kan bestaan. Dit is trouwens voor mijn gevoel meerdere malen bewezen.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 23:05

Ík ken deze site al van vroegah Tong uitsteken
Of dit iets is weet ik niet, maar ik weet wel zeker dat er iets van contact tussen mensen en dieren kan bestaan. Ik heb zelf een ontzettend goed verslag gehad een keer, waar ik veel aan heb gehad, ik geloof het helemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 23:13

Mijn antwoord was Nee, na het bekijken van de site van die mevrouw. Volgens mij is er absoluut meer tussen hemel en aarde en kun je met je dieren op allerlei manier communiceren, ook buiten het normale om. Eerlijk gezegd denk ik dat je een dier beter moet kennen om er iets aan aan te kunnen voelen (goeie zin zeg Haha!). Volgens mij is er veel te veel ruis tussen twee vreemden om er iets zinnigs mee te doen. Het aanvoelen zal misschien wel lukken, maar het interpreteren lijkt mij erg ingewikkeld. Volgens mij wordt er veel te vaak maar wat op los geinterpreteerd en zolang het maar aannemelijk klinkt, komt er wel geld op tafel.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 23:20

Jep ben het 100% met lovely eens

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 03:28

ik geloof er zeker in.

Heb altijd al wel gedacht dat er meer is dan wat je kan (wil) zien en horen.
Mijn tante is wiccan, doet aan homeopatische geneeswijzen, reiki, en kan heel goed "voelen" waar iemand pijn heeft, en het dmv haar handen verdrijven.
Mijn moeder kan het ook, zij kan ook aura's zien, en het schijnt dat ik ook aanleg heb om dat met mijn handen te doen.
Ik kan ook dieren rustig maken door met ze te praten, aaien... dat kan iedereen! als je erin gelooft, lukt het ook.
Maar die site vind ik niks.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48406
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 07:38

Ja... ik geloof dat het mogelijk is.

Loeky Groenevelt (http://www.ozzy.nl) is bij Banjer geweest, en ik merk aan de (soms kleine, soms grote) dingetjes dat Banjer anders reageert... "opgeluchter" soms lijkt het wel...

Maar deze site... tja... je gelooft het of niet... ik sta er (bij deze site) iig neutraal tegen over...

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 08:04

zoek maar eens op Fokko Huisman, dat is een oud militair, dus geen zweverig type ofzo, die kan echt geweldig problemen oplossen met dieren, zelfs via foto's!

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 08:47

smurf schreef:
zoek maar eens op Fokko Huisman, dat is een oud militair, dus geen zweverig type ofzo, die kan echt geweldig problemen oplossen met dieren, zelfs via foto's!


is dat echt waar?
en waar kan ik het beste zoeken?

OoMyriaMoO

Berichten: 4176
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:38

Ik geloof er ook heel erg in ja..

Maar weet je wat ik ook wel zou willen kunnen..Haha! Zoiets als Monty Roberts ofso.. Ohh dat lijkt me echt gaaf..*LOL*

prompter

Berichten: 11100
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 12:08

Ik heb "nee" ingevuld, speciaal door deze site. Ik geloof absoluut dat er meer tussen hemel en aarde is Lachen, maar ik geloof ook dat er inderdaad een hoop geld verdiend kan worden aan wanhopige paardeneigenaren, en dat laatste lijkt helaas de overhand te hebben.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 12:47

maandag a.s. komt er iemand voor mn paard om ermee te "praten", niet omdat ze problemen heeft, het lijkt me gewoon leuk.. voor die site weet ik niet helemaal, praten met overleden dieren enzo vind ik wat ver gaan, maarja je weet het niet...er komen vaag toch hele geloofwaardige dingen uit dus...

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 13:03

ik heb nooit echt telepatie gehad met mijn paard wel heb ik al in 'trance' gezeten met een ander paard. mn lievelings hengst die nu verkocht is. hij lag neer in de stal en ik ging de op af om wat te knuffelen. wat er daar geberud is weet ik niet meer. ik mmoet er een half uur of meer gezeten hbben toen ik plots een deur hoord dichtslaan. ik kwam wakker en keek op mn horloge en zo. en hij lag daar en bewoog niet (een hengst he!!) met zn hoofd op mn benen, op zn gemak, alsof ik een van hen was. super raar... weet nog altijd niet wat het wou zeggen en hij is nu weg :'( ik mis em!

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 15:56

Loeky Groenevelt (http://www.ozzy.nl) is bij Banjer geweest, en ik merk aan de (soms kleine, soms grote) dingetjes dat Banjer anders reageert... "opgeluchter" soms lijkt het wel...
[/quote]

Ik geloof zeker dat er meer is tussen hemel en aarde, maar niet alleen bij dieren. Er zijn té veel toevalligheden om het nog toeval te noemen. Aan de andere kant zou ik wel eens een keihard bewijs willen zien/meemaken.

Loeky is laatst ook bij mijn paard geweest. Het jammere vond ik dat ze nogal bang overkwam (voor paarden). Ze wilde teveel info van mij zodat ze er naar mijn mening zelf een verhaal aan kon hangen.
Mijn ervaring met Loeky is dus niet fantastisch.

Daarentegen ben ik zelf eens (eerst puur voor de fun) naar een paragnost geweest. Heel veel van wat hij voorspelde/voorzag is ook écht uitgekomen. Er zijn geen dingen geweest, en hij zei hele concrete dingen, niet van die vage termen, die niet zijn uitgekomen. Ik heb er niet naar geleefd ofzo, het is gewoon zo gegaan. Dat vind ik wel heel apart.

Verder denk ik dat je zo'n goede band met je dier kunt hebben, dat je elkaar aanvoelt. Ik heb regelmatig tijdens het rijden gehad dat ik alleen maar dácht ik ga zo aandraven en plop... ik zat in draf. Ik heb er zelfs op gelet, maar gaf echt geen duidelijke hulpen voor een bepaalde oefening, maar mijn paard liep al... dat is wel een hele aparte ervaring hoor!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:23

Ik heb de site niet bekeken,maar heb dat ook niet nodig..
Ik ben er van overtuigd dat er absoluut meer is tussen hemel en aarde..Daar heb ik genoeg bevestiging voor gekregen..
Ook ben ik ervan overtuigd,dat als je je ervoor opensteld, er ook absoluut telepathie tussen mens/mens mens/dier is..
Heb het al ontzettend vaak meegemaakt..
Ik vertrouw áltijd op mijn gevoel,en die heeft het altijd bij het rechte eind..
om een voorbeeldje te geven.. Toen ik mijn paard net had, drongen bepaalde mensen er op aan haar al op de weide te zetten..Ik had hier geen goed gevoel bij,maar deed het toch..Ik voelde al dat het niet goed zou gaan..
NOu paard op de wei,paard neemt aanloop,springt over het hek,gaat ervan door en belandt in prikkeldraad..
Dit is dus de laatste keer geweest dat ik niet op mijn gevoel vertrouwde..

Ik overdrijf niet,maar heb zulke dingen al honderden keren meegemaakt..met zowel mens als dier..
Heb het regelmatig dat ik een vriendin bel,die steeds in gesprek is..Dan is zij mij ook aan het bellen.. Zijn zomaar voorbeeldjes..

Het 'probleem' is inderdaad dat zulke dingen vaak veel te zwevering worden gebracht... zoals ik al zei,geloof ik absoluut dat er 'meer'is, maar daar hoeft niet zweverig over gedaan te worden vind ik..
Ikzelf ben heel nuchter,eerlijk,en luister na dat laatste prikkeldraad voorval,áltijd naar mijn gevoel..

Groetjes

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:26

[Daarentegen ben ik zelf eens (eerst puur voor de fun) naar een paragnost geweest. Heel veel van wat hij voorspelde/voorzag is ook écht uitgekomen. Er zijn geen dingen geweest, en hij zei hele concrete dingen, niet van die vage termen, die niet zijn uitgekomen. Ik heb er niet naar geleefd ofzo, het is gewoon zo gegaan. Dat vind ik wel heel apart.

Verder denk ik dat je zo'n goede band met je dier kunt hebben, dat je elkaar aanvoelt. Ik heb regelmatig tijdens het rijden gehad dat ik alleen maar dácht ik ga zo aandraven en plop... ik zat in draf. Ik heb er zelfs op gelet, maar gaf echt geen duidelijke hulpen voor een bepaalde oefening, maar mijn paard liep al... dat is wel een hele aparte ervaring hoor![/quote]

Het gevaar van paragnosten vind ik,dat veel mensen er afhankelijk van worden gemaakt..Heb genoeg mensen meegemaakt die geen beslissingen meer zonder hun '' paragnost etc' durfde te nemen..
Heb je net de 'verkeerde' , dan maken ze daar dankbaar gebruik van..
Ook zitten erveel kwakzalvers tussen,dat is erg jammer..BIj juist gebruik met de gave van die mensen kunnen er veel mensen goed geholpen worden..

Wat je zegt van dat denken aan bijvoorbeeld draven, en plop Tong uitsteken maak ik ook dagelijks mee..